Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet hvem jeg er irl eller som tror de vet hvem jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fjerneste ide.

Helt ærlig så spekulerer jeg aldri om jeg kjenner menneskene bak nick'ene. Det blir bare for dumt.

Skulle noen kjenne meg igjen, så har jeg egentlig ingenting å skjule så det er ikke så farlig.

Skrevet

Jeg vet jeg skrev at det var viktig for meg å være anonym, og til en viss grad er det viktig. Men ikke ¨på grunn av meg selv, og ikke fordi jeg har noe å skjule!

Så var det sagt. :))

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hvem du er og jeg tror ikke du vet hvem jeg er heller...:)

Skrevet

Har ingen anelse.

Hadde vært morsomt om jeg visste det, egentlig. Men tror ikke noen av venninnene mine er her inne, så om jeg skulle vite hvem du er, så kjenner jeg deg nok ikke særlig godt :)

Skrevet

Nei jeg har ikke anelse.. tror ikke jeg kjenner noen her inne... Vet du eller tror du du vet hvem noen av oss er??

Skrevet

Jeg lurer på det samme som Kokkelimonke. Vet du hvem noen av oss er, er det derfor du spør?

Hvis noen visste hvem du var, tror du de ville gjort seg til kjenne?

Skrevet

Nei, vet ikke mer enn dere sier.

Skrevet

Vet ikke om noen ville sagt det om de kjente meg igjen. Er bare nysgjerrig, har vært innom dib, skjønner du. Er noen hvem-er-du-innlegg der for tiden. Bare et lite tidsfordriv denne tråden, ikke alvorlig ment.

Skrevet

Har blitt kjent igjen da:0)

Dro på åpen barnehage når lillemor var 4 mnd, der var det en dibber som kjente igjen navnet på barna mine. Når jeg kom hjem hadde hun sendt meg en PM. Hun har blitt en kjær venn jeg setter stor pris på:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...