Torpekjærringa Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hadde dere gjort det ? Gode eller dårlige erfaringer med dette ?
Lillesnuppis Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde gjort det, men bare visst jeg hadde vært sikker på at det var egen dusj og toalett på rommet. Hør med reisebyrået når du bestiller.
Torpekjærringa Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er en forutsetning ! MÅ ha eget bad ! Men virker som om de fleste har havnet på ok steder & fått billige turer ! )
Lillesnuppis Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg bestillte meg tur forrige uke til Side i Tyrkia. Ikke restplass men med ordinær pris. Fikk hele pakka til 4400 for 2 uker. ( da var alle forsikringer med) 1 uke var dyrere enn 2 uker
indigo76 Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Kan man ikke spørre om å betale en liten sum ekstar for å få det spesifisert, eller blir det samme sum som om man skulle kjøpt en spesifisert restplass?? Mankan vel ikke på forhånd få vite om det er dusj/do på rommet siden man ikke får tildelt før man kommer frem?? Eller? Vurderer å reise til syden i september med baby, men tror ikke jeg tør reise uspesifisert, selv om jeg også har hørt omm alle som har fått kjempeflotte hotell/rom. Men kanskje litt lettere med to såpass store unger, de klarer seg liksom uansett tenker jeg. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå