Gå til innhold

2009 babyer


Lillemor999

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde vært gøy hvis vi med små mager som skal ha 2009 babyer kan ordne vårt eget treff i nærmeste fremtid, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal enda holde det hemmelig et par uker til, e bare i uke 11. Men etterhvert e æ helt klart med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ennå lit for tidlig for meg.

Men hadde vært artig å være me om ikke så altfor lenge heller. Midten av sebtember eller begynnelsen av oktober hadde vært greit. Men er så mye som kan skje ennå.

Men vi sees nok jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har også lyst å gå på småmagetreff snart, si ifra når dere her lyst så er jeg med. Ennå bare 10 uker påvei, som om et par uker er jeg helt klart med på treff :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

 

unnskyld at jeg spør men er ny her og ny i tromsø, så kjenner ingen her oppe, flytta hit i april... har ei jente på 2år fra før og venter en liten en til nå i april 09 men hvordan fungerer disse treffene?

bor på fagereng foreløpig... bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo slike BIM treff være en glimrende plass å bli kjent med mange nye folk. Er også nygravid(første gang), og har ikke prøvd ut BIM treff enne. Tenker å følge litt med her og se hvor og når det blir holdt treff framover. Hvis du leser under Tomsø babyer 2009, BIM treff så er det flere som er nygravid som er klar for BIM treff når det er gått litt mere tid og det graviditeten ikke er hemmelig mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bim treff fungerer slik:

Alle som vil kan sette opp treff..

Dette må vi selv ta intiativ til.

I forkant kan d være lurt å lage en link for å spørre om noen kan tenke seg treff der og der på det og det klokkeslettet..

Det er viktig at flere bidrar til å sette opp treff, for ofte blir det den samme som tar intiativ...

 

Man trenger ikkje å melde seg på treffene,

bare møte opp når d passer for deg.

(noen lager linker her inne me påmeldinger for å vite kor mange man skal bestille bord til)

 

Det er veldig koselig å møte andre i samme situasjon som du..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...