Gå til innhold

Ømme ledd og press i underlivet (litt sytete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen andre som har vondt i leddene i kroppen? Kjennes ut som når en har influensa med ømme ledd. Hva skyldes dette? Kan det være på grunn av mye vann i kroppen?

Lurer også på om det er andre som av og til får press i underlivet, både mot skjeden og endetarmen? Er vanskelig å gå, sitte og ligge når jeg får dette. Noen ganger kjennes det ut som om jeg "setter" meg på hodet til babyen, andre som har det samme?

Venter svært på fødselen nå, har 10 dager igjen til ul-termin, men synes det er kjedelig å være gravid nå. Får ikke gjort noe særlig fordi jeg får vondt i rygg og blir fort sliten. Andre?

Måtte bare lufte ut litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..lurer også på dette med ømme ledd..

Kan tenke meg det er pga vann, men vet ikke

Skrevet

Jeg også har dette presset du snakker om....det kalles nedpress...og kommer gjerne av at bebisen presser seg lenger og lenger ned i bekkenet ditt. Det kan til tider være meget ubehagelig ja....men det er et godt tegn da...et tegn på at noe skjer. Ømme ledd har jeg også...spesielt i fingre, tær, håndledd og ankler...og det kommer av mye vann i kroppen...snakket med jordmor om dette på kontroll i dag, og hun bekreftet at dette kom av mye vann i kroppen.

Skrevet

Da vet vi det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...