Gå til innhold

JEG OGSÅ VIL HA RING PÅ FINGEREN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*snufs*

Jeg funderer faktisk hver dag på om det kommer noen ring før om 4-5år *ler*

Skulle helst hatt den igår ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her hehe.. men har gitt opp, orker ikke bruke mer energi på å ønske meg det. får heller gå å kjøpe meg en fin ring en dag selv tror jeg ;)

Skrevet

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....

Skrevet

Ja, også bare si sånn i forbifarta under middagen at "Du, forresten, jeg kjøpte meg en forlovelsesring idag jeg" *hehehehe*

Skrevet

Samme her *sukk* men det skjer nok ikke på maaaange år. Min kjære samboer mener nemlig at vi like så godt bare kan ta et "kontorbryllup" om jeg absolutt må gifte meg.

Han er ikke akkurat den romantiske typen hehehe :)

Skrevet

Sant det Amy, jeg er bare så utålmodig og så har jeg så lite lyst å ta saken i egne hender for jeg vil så gjerne bli overrasket med et frieri *ler*

Skrevet

Jeg også!!

Har gått å ventet siden nyttårsaften 2005! Ikke det at vi bor i lag eller tid/penger til å gifte oss i nærmeste fremtid da.

Skrevet

Baren å ha tålmodighet:) Å kom med små hint om at du iallefall har tenkt tanken på å gifte deg!! Vært sammen i 11 år og jeg har ventet iallefall de siste 5 årene på spørsmålet....Å på fredag kom det :):):)

Så nå sitter jeg åplanlegger bryllup, som skal være neste sommer:))

Skrevet

Tro meg, JEG har hintet, jeg!

Men vi er enda ung og har aaaltfor god tid:)

Skrevet

Hmm.. Plutselig litt dårligsamvittighet på grunn av nicket mitt.. hehe..

Skrevet

Det BØR du ha!!!

Neidaa... :)

Men den dagen jeg får ring på fingen skal jeg også gni det inn til alle "u-ringa" =)

Skrevet

Jeg HAR ring som skal sitte på fingeren. DEt samme har gubben, men egentlig så var det bortkastede penger. Gubben brukte sin hver julaften, som var dagen vi forlovet oss, og etterhvert også hver bryllupsdag i noen år. Nå er det MANGE år siden han har hatt ringen på. Selv sluttett jeg å bruke ringen for 2 år siden. Kan ikke ha ringer på under saulamminga, da det heb\nder at jeg må gå inn å hente ut lammene, også ble den bare lagt i smykkeskrinet, og der ligger den fortsatt. Prøvde den p åher for et par dager siden og holdt på å ikke få den av igjen!

Så våre ringer ligger i safen nå. Om dere har riktige navn jkan dere jo kaskje få kjøpe dem litt billigere enn hos gullsmeden... Hahaha.

Skrevet

Hehehe:P

Men datoen blir jo ikke riktig da mormor! ;o)

Skrevet

Ja, det vil jeg også ha. Men jeg tror jeg kan se langt etter den gitt. Sambo har nemlig fått det for seg at gifte par lettere går i fra hverandre... :-S (jeg skjønner ikke logikken der jeg da) Men vi er fortsatt unge vi og, så jeg håper han forandrer mening om noen år :P

Jeg hinta om ring til julegave i fjor, og visst fikk jeg fin ring.. bare ikke helt den typen jeg var ute etter :P Hehe

Skrevet

Kan få min? ;o) jeg har tatt den av og har IKKE lyst til å ha ring på fingeren mer i hvert fall.

Skrevet

hehe jeg har ring på fingeren jeg ja...hatt det ett år nå...men bryllupp blirdet ikke enda... vi forlovet åss etter vi fikk en positiv gravidtest... :P så 25 juni i år har vi vært sammen i to år...i løpet av det to årene har vi fått en nydli datter ...forlovet åss... flyttet en gang å nå driver vi me husbygging... her går det i svingene...å¨denne skapningen jeg forlovet meg med ER ikke den romantiske typen han heller ... passer egentli mere som ungkar å sprelle mann ... :P men han passer godt inn i den rollen han er nå ..

Skrevet

Jeg er gift men har ikke ring på fingeren. Hva skal jeg med det? og hva er det du savner? Et bevis på at noen vil ha deg, når han ikke er sammen med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...