Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som er mellom EL og IKM!

Hvordan er feelingen for denne perioden? Virker det som noe på gang?

Jeg har ikke den helt store følelsen her.. Men lever i håpet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Troika!

Mellom EL og IKM er vi positive inntil det motsatte er bevist, ehhh, eller motsatt... Sånn har jeg det nemlig om dagen, veldig vekslende!

Sist pp var jeg med rette sikker på at jeg ikke var gravid, nå er jeg som sagt veldig usikker. Har ingen symptomer å skrive hjem om (eller har jeg det? Litt mensmurring som jeg aldri pleier å ha før dagen før IKM?) Magen er også litt oppblåst, men det er sikkert fordi jeg spiser som en elg ;-)

Har ikke hatt noen symtomer når jeg har vært gravid tidligere, så uansett betyr ikke det noe (eller hadde jeg noen symptomer....?)

Det som er helt sikkert er at IKM er på søndag 3. august, og jeg har grav tester fra billige-tester liggende klar. To stk CB vanlig - og 3 billige strips. Noen som har erfaring med de siste? Står at de skal brukes dagen etter IKM (for en vits - da har jeg jo brukt CBene for leeenge siden) Eller kan de billige benyttes tidligere også? Kanskje prøve en billig i morgen tidlig 3 dager før - og vente med cb til fredag....

Hmmm...

Skrevet

Hei Bella,

Kjenner meg igjen i vekslende overbevisning..:-)

Men må nok bare innse at det jeg kjenner, tror jeg, er bare vanlig PMS som begynner å gjøre seg gjeldende. ( eller, kjente jeg virkelig dette sist gang..?)

Hadde heller ikke noen symptomer sist jeg ble gravid, men det er jo ikke helt likt i hvert svangerskap, sier de..

3. august, herlighet det er jo like rundt hjørnet, da er det greit å ha verktøyet liggende klart. Når skal du teste deg? Spennende!!!!

Vet ikke noe om disse billig-stripsene, ahr kun brukt cbdig. selv.(liker å ha det inn med teskje:-)) Den kan ihvertfall benyttes 3-4 dager før IKM.

Jeg fikk EL tidligere enn antatt og slett ikke beleilig denne gangen, i helgen med svigers på besøk på en liten hytte som er veldig lytt... Akk..

I dag reiser vi på hytta igjen, en deilig langhelg-alene:-)

God helg

Skrevet

Hei igjen! Her har jeg slått en strek over hele denne perioden - ble vanskelig å kombinere ferieavvikling med EL-avvikling, hehe... (les: feriehus med unger på soverommet og løvtynne vegger osv.) Får komme sterkere tilbake neste gang. Men det blir jo spennende å se om aprilbabyen sitter hos dere andre!

Heia, heia

Skrevet

hiver meg på her! Har IKM i morgen, tror jeg...ikke helt orden i systemet, og må derfor prøve å vente lengst mulig med testing. PMS skulle vel vært i gang nå, men ingen tegn til den. Hadde veldig mye symptomer i forrige uke og var sikker på at jeg var gravid. Men nå har alt forsvunnet. Kan jo håpe at en uke ferie og mye soving har skylden for den mystiske symptom-forsvinningen...

lykke til dere andre, krysser fingre og tær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...