Gå til innhold

kan noen titte her litt? ang abort.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå¨6+3,har hjertet til spira mi beg.å slå...er det ikke sånn at når hjertet har beg å slå er det 90%sjanse for at det skal gå bra?

er litt nervøs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er større sjanse når man har sett hjerte slå ja,men fremdeles kan det jo gå galt! men sjansen er som sagt mindre! jeg var på tidlig ul igår(pga små blødninger) og så hjertet,legen sa han var optimistisk men kan jo ikke garantere at noe ikke skjer senrere!

Skrevet

jo, hvis hjertet slår så er det gode sjanser på at alt går helt fint.

prøv å slapp av og nyt livet som vokser fram inne i deg =)

det er jo ingenting som tilsier at noe skulle være galt, hva?

Skrevet

Hei..

jeg må også spørre litt her!

Er tydligvis flere som er like usikkre som meg...

Jeg tok også tildlig Ul. 7 + 4. Hjertet slo og vi fikk høre at det var 95% sjangse for at dette ville gå bra.

Hvordan oppdager man at det ikke går?

Bødning...??? eller er det flere symtomer på det

er litt nervøs etter x antall ivf forsøk..

(er nå 11+3 og har lite symtomer på gravididtet, bare store pupper, trøtt og sulten..)

Skrevet

man oppdager det som regel med blødning ja.

det går jo an å ha en missed abortion- der fosteret dør, uten at det støtes ut, men lege min sa at en MA er egentlig noe svært sjelden, og ikke så ofte som man skulle tro. hun ga meg ihvertall beskjed om at jeg skulle slutte å lese på internett.

skjønner at du er nervøs, men du er gravid, fosteret har det etter all sannsynligvis bare bra! ingen kan love oss 100 % at det går bra, det går ikke an. er ikke 100 % sjanse at jeg lever til jeg er over 40, men sannsynligvis gjør jeg jo det!

prøv å slapp av å nyt det! om det hjelper- så ta en pause fra nettsider som dette. ;)

Skrevet

Hei du..

takk skal du ha...

Veit du hva, jeg tror som deg at det er lurt å kutte litt ned på nettsidene ja.. har nå prøvd i 8 år og som jeg sa x antall ivf.. Denne siste gangen etter innsett kutta jeg nesten ut slike sider.. og da satt det..

da skal jeg bare prøve å glede meg og ikke bekymre meg så mye!

Skrevet

viss du ikke har noen symptomer på at noe er galt så er nok alt i sin skjønneste orden. snakk sammen med noen du er glad i og trygg på om denne nervøsitetetn du har. det hjelper å prate litt

Skrevet

lykke til =)

snart er vi alle godt inne i 2.trimester, og har stor fin mage! jeg gleeeder meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...