Gå til innhold

Dere som har bygd dere hus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken husleverandør og hustype har dere? Er det noe dere ville ha gjort anderledes? Skal bygge oss hus, og vil gjerne ha masse ideer og tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bygde for halvannet år siden ca... Har brukt Block Watne som leverandør og har hustypen Askelund. Veldig fornøyd med det, spesielt siden vi har to soverom i første etasje og kan få to til i andre etasje:) Det jeg savner litt er nok et vaskerom der jeg kunne tørket klær og et vindfang, for det er veldig åpent fra gangen og inn i stua... Håper å få bygget inn trappa utafor inngangsdøra så det kan være vindfanget;) Ellers kan jeg ikke akkurat komme på noe. Være flinke til å følge opp arbeidet som blir gjort, ha en god dialog med prosjektlederen for byggingen er veldig fint under bygging så ikke det oppstår feil. Lykke til:) Det er moro å få bygget hus:D

Skrevet

Takk!

Flere tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...