Gå til innhold

Vi har kjøpt ny bil :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for å kjøpe ny bil i løpet av sommeren. Men har ikke vært veldig mye rundt og sett.

Jeg er syk i dag, så mannen tok med ungene ut. Så ringer han for noen minutter siden og sier at han har funnet en bil. Jeg spør litt, og alt jeg synes er viktig er med, og fargen er grei (ja, jeg bryr meg om fargen). Jeg ser litt til jeg, sier mannen og jeg sier ok.

Så ringer han nå og sier at vi har kjøpt den. Hehe. Her lar vi det ikke dra ut i en evighet nei. :)))

Må få solgt den gamle også. Vi har to biler. En familiebil, og en bil nummer to som det er plass til alle i men som ikke er stor nok til f.eks ferieturer. Den bruker jeg, stort sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen er viktig, den :)

Hva slags bil har dere kjøpt? Er så digg med ny bil...

Skrevet

Det er en Toyota. En sort en.

hehe.. og den er splitter ny. Er ikke helt sikker på hvor mye den kostet. Det glemte jeg å spørre om gitt. Men vi har råd.

Splitter ny bil er nydelig. Den jeg kjører var ny for 2 år siden. Elsker den bilen. Det er Toyota det også. Corolla, tror jeg. Eller Carina.. nei nå husker jeg ikke. Bil interesserer meg midt i ryggen generelt sett.

Skrevet

Drømme drømme... skulle ønske det var meg!

Skrevet

La meg bare si det sånn, jeg har aldri vært pådriver for å kjøpe ny bil. Jeg synes egentlig det koster for mye. Men så har jeg en mann.. ;))

Vi har vært heldige. Mannen min gjorde en oppdagelse - uten at jeg skal gå nærmere inn på det - i et forskningsprosjekt (han var/er forsker) og fikk patent. Det ga penger i kassa. Før det snudde vi mye på kronene før vi brukte.

Fremdeles er vi ganske jordnære, men kan kjøpe ny bil for å glede mannen min.

(fy så overflatiske og fæle vi høres ut.. men det er jo fakta!)

Skrevet

Så flott, gratulerer så masse med ny bil!! Hørtes ut som en god bil med grei farge hehe.. Jeg er også opptatt av farge på biler, men har faktisk blitt litt opptatt av utseende de siste årene.. Er den splitter ny fra forhandler?? Da får dere den vel ikke på noen måneder enda? Vi har også to biler, er veldig greit, men vil selge den ene nå. Har ikke bruk for den lenger.

Skrevet

Min 'konebil' er blå. Den er også fin. Stor nok motor til at den går bra, det har jeg lært av faren min. Sikker bil er bil med stor nok motor.

Jeg aner ikke når vi får den bilen jeg. Det tok halvannen måned sist gang.

Innerst inne har jeg lyst på en Rav 4. De er så søte. Men mannen min sier at det er lite bil for pengene. Søte er de uansett, spør du meg :)))

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Gratulerer så mye med ny bil =)

Skrevet

Synes at RAV4 ser ut til å ha lite bagasjerom?? Men bare det jeg har sett da hos andre og på utstilling.. veldig smal da føle eg.. Men sikkert en kjempe grei bil ellers:) Toyota er vel i seg selv en veldig god bil så vidt jeg vet..

Skrevet

Gratulerer så masse med ny bil:0) Synes det er låv å nye det når man opplever suksess jeg, kos dere med bilen:0)

Skrevet

Vi kommer sikkert til å kose oss med den. Vi gleder oss over tingene våre heldigvis.

Takk skal dere ha! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...