Gå til innhold

Vei-mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut og kjøre på lørdag. Skal reise til Nord-Norge og regner med å være fremme en gang utpå kvelden. Tenkte å ta med en kjølebag med litt forskjellig mat og drikke oppi. Så stopper vi nok på ei veikro et eller annet sted og kjøper oss middag.

Hva anbefaler dere å smøre på av mat som ungene liker, som er lettvint å spise og som samtidig smaker godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzasnurrer!! Eller (grove) muffins med litt snadder oppi. Blir ikke så kvapsete på tur som mye annet kan bli...

Ellers er pastasalat godt på tur syns jeg, go forsåvidt gode skiver også. Vi kjøper av og til rundstykker/lunchbrød/ostehorn og smører med ost og skinke - nam nam. Eller egg, men da ville jeg ikke ferdigsmørt skiva, bare kutte opp eggene og ha med majo og salt og smøre på rasteplassen.

Skrevet

Og frukt :o)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kutte opp diverse frukt og ha med i sånne tupperware bokser. De er veldig glad i lomper og små bagetter, så da går det jo an å ha på litt godt pålegg på det også.

Skrevet

Rosin esker og frukt er jo alltid populært...

Skrevet

Når vi drar på langtur smører vi som følger. Kjøper spelt-rundstykker fra frysedisken (sånne som ser ut som ruter), har godt med kokt egg og røykelaks på. Kutter opp melon og finplukker en drueklase eller to. Stor slager for alle oss tre, i allefall.

Skrevet

Ferske frokostbrød er en slager her, med forskjellig pålegg på. Frukt, litt kjeks, noe godt å drikke (juice?), og kanskje en pastasalat. Det havner i min kurv når vi kjører til sørlandet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...