Gå til innhold

"Underholdning" av 3 mnd gammel baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men dere andre med baby på rundt 3 mnd; Hva gjør dere for å "få dagene til å gå"...? Her i huset går det ganske mye i å ligge under baby-gym, "lese" litt i bøker...kos, mat og stell selvfølgelig...men går nesten rundt med litt dårlig samvittighet siden jeg føler at babyen kjeder seg....?? Er jo ikke så mye spennende som skjer i løpet av dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, kjenner meg igjen i den, ja, men kan trøste deg med at de har nok av underholdning av å "oppdage" verden. Min sønn fant i går ut at "DER er handa mi jo! Den kan jeg vri på og putte i munn!*lang latter* For en kontroll!"

Hehehe...

Skrevet

Ungene trenger tid til å oppdage verden også. Ingen grunn til å overstimulere dem :-)

Skrevet

Babyen skal jo ikke overstimuleres heller, da. Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke underholder barnet ditt hele tiden, det er ikke meningen at du skal det :) Alt er spennende for en baby, det holder å ligge å kikke seg rundt, se at du holder på med ditt osv. Gå en tur så h*n kan ligge og se opp på himmelen og alt som skjer utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...