Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Unnskyld meg, men dere andre med baby på rundt 3 mnd; Hva gjør dere for å "få dagene til å gå"...? Her i huset går det ganske mye i å ligge under baby-gym, "lese" litt i bøker...kos, mat og stell selvfølgelig...men går nesten rundt med litt dårlig samvittighet siden jeg føler at babyen kjeder seg....?? Er jo ikke så mye spennende som skjer i løpet av dagene...
AndreVonDrei Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hehehe, kjenner meg igjen i den, ja, men kan trøste deg med at de har nok av underholdning av å "oppdage" verden. Min sønn fant i går ut at "DER er handa mi jo! Den kan jeg vri på og putte i munn!*lang latter* For en kontroll!" Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Ungene trenger tid til å oppdage verden også. Ingen grunn til å overstimulere dem :-)
Trollkatt Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Babyen skal jo ikke overstimuleres heller, da. Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke underholder barnet ditt hele tiden, det er ikke meningen at du skal det Alt er spennende for en baby, det holder å ligge å kikke seg rundt, se at du holder på med ditt osv. Gå en tur så h*n kan ligge og se opp på himmelen og alt som skjer utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå