Gå til innhold

hjelp, vi finner ingen fine jentenavn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter ei jente, men orker ikke ha noen søtt og klissete navn, som madelein, viktoria, henriette, charlotte osv.

må ha noe litt røft og tøft, men det skal også være fint og helst ikke så mange andre som heter det. Kjipt når man har 4 andre i klassen som heter det samme.

Gjerne dobbelt navn - vi finner ingen fine navn (kanskje vi bare må se henne først) :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg det samme problemet, men vet ikke om det er gutt eller jente da. Men noen jentenavn som er "tøffe" i mine ører er:

*Mina

*Siren

*Øygunn

*Miriam

*Ellen

*Kajsa

*Katja

*Tonje

*Irlin

Skrevet

vi har en Thale Caroline fra før, denne blir enten Adeleide eller Inger Louise. gamle norske navn, synes jeg er fine. Margrethe, Mali, Amalie, Tonje, Elise, Ovedie..

det var de jeg kom på=)

Skrevet

Navn som vi har hatt på lista vår som jeg liker veldig godt:

(norske gamle navn fra våre familier)

Brita

Karen

Anna

Wilma

Rachel

Nelly

Dagny

Ellen

Skrevet

Mine favoritter, litt småklisne navn her og dessverre men:)

Lily

Ingrid

Liv

Lykke (når jeg får en datter skal hun hete det)

Skrevet

Jeg liker

Beda

Olivia

Mali

Leni

Lilly

Sofie

Enkle og grei, fiiine jentenavn ikke noe kliss.

Skrevet

Liker korte navn jeg, bl.a:

Ylva

Marie

Tyra

Kira

Julie

Skrevet

"Finner ingen passende jentenavn" ? Ville bare omformulere setninga di litt, tenker noen hormonelle gravide kan føle seg "støtt" av at "du ikke finner fine jentenavn".... ;)

Er det noen spesielle bokstaver du ønsker å ha med? Navneguiden her inne er genial, ønsker du f.eks bokstavene SO, leter den opp masse jentenavn som starter på SO.

Check it out:)

Skrevet

Savannah !

Skrevet

Vi hadde Frida som vår favoritt...før vi fant ut at vi venter en gutt da..hehe. Frida er både skikkelig jentete, men også ganske så tøft. For meg minner det meg om en ungdomsserie som gikk på tv for endel år tilbake, "Frida - med hjertet i hånden"...ikke sikkert du husker den da...men jeg syns henne Frida var ei skikkelig artig jente :)

Lykke til med navnvalget!

Skrevet

Jeg måtte bare le da jeg åpnet innlegget ditt, for det første navnet du nevnte er det vi vurderer til snuppa vår :) he he

Bryr meg slett ikke om det altså, folk har veldig forskjellig smak.Vanskelig å vite hva du mener som klissete navn, selv synes jeg ikke Charlotte er noe særlig klissent.

Christiane

Sunniva

Thea

Thale/Tale

Maria

Vilde

Skrevet

kaya

liss/ liz

camilla

conny

frida

jill

michelle

syns dette er noen tøffe jentenavn jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...