Gå til innhold

Hva skjer den 15. egentlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha... det var et godt spørsmål.

Det bør inneholde litt god mat og drikke.... synes jeg i hvertfall.

 

Noen som har sett noe til Strikkballen i det siste???

Skrevet

Selvfølgelig må damene få mat og drikke:-)

 

Egentlig så er det jo hyggelig å finne et sted vi kan sitte i timesvis:-) Kombinert restaurant/bar-sted hvor vi kan dekke alles behov........les Strawberry daiquiri........:-D

 

Så slipper vi å bruke masse tid på å løpe rundt i Oslos gater for å finne mange puber som er fulle allerede.....

 

Og har de en pianist der så vet vi jo alle hva som skjer;-DDDDD

 

 

Skrevet

Nei det vet vi ingenting om:-DDDD

Skrevet

Går det å begynne skikkelig tidlig hvis jeg ikke skal jobbe? For jeg blir så trøtt om kvelden, så da får jeg myyye mer utav det hvis starter årntlig tidlig c",)

Utepils på Aker brygge eller no?

Skrevet

Ja vet du hva - det er jeg helt med på! Jeg blir også fryktelig fort trøtt på kvelden......A-menneske er no dritt når det gjelder festing....

 

Så jeg rekker hånda i været og stemmer for at vi begynner tidlig den fredagen:-) Hva med lunsj......hihihihi;-D

 

Men gjerne for meg altså!!

Skrevet

Ja, men da kan jo hvertfall vi starte tidlig! Jeg er også A-menneske, så det passer ypperlig.

Og mat må man jo ha! c",)

(bare det ikke er sånn rar eksotisk mat som får ganen til bønder i byn til å slå krøll på seg, da...)

Skrevet

Fniiiis.................da sier vi det slik:-)

 

Du og jeg og evt andre som har lyst, møtes tidligere et eller annet sted som er hyggelig å sitte:-)

 

Vi møttes jo på et greit sted sist, rett utenfor bussentralen....da er det jo enkelt å finne frem for alle:-)

 

Noen andre forslag.......Karo, hva het det stedet??

Skrevet

Stemmer også for å begynne tidlig, utepils, mat, drinker og kanskje et piano er ikke helt fremmed for meg heller.

 

Gruble gruble....

 

Strikkballen pleier jo å titte frem hver gang det er fest. Tror dere hun finner oss her?

Skrevet

Vi kan prøve å rope høyt:-D

 

Skal sende henne en sms jeg:-)

Skrevet

Det stedet het Cafe Fiasco, men vi skal vel finne et annet sted i nærheten, tenker jeg :)

Skrevet

Da overlater jeg det til dere som er godt kjent:-)

 

Jeg ønsker meg; god mat og drikke, hyggelig selskap vet jeg at det blir, et sted vi kan bli sittende etter maten, fin musikk ( gjerne pianoplayer;-) og i nær gangavstand til tog/buss:-)

 

Det var vel ikke for mye forlangt eller????

Skrevet

Jeg stemmer også for å begynne tidlig....

For jeg er jo et sånt A/B menneske... Tidlig i seng og sent opp om morningen...

Men det er jo slutt på å sove lenge, for Knerten synes at 0645 er en fin tid å våkne på.

 

Og så vil jeg ha mat, pils, vin, piano, ikke så mye gååing.... Kan ta med krykker om dere vil ta sentrumsløpet....

Ellers krever jeg ikke stort altså:o)

Skrevet

hehe :) bare dere ikke møtes så tidlig at dere er sliten når jeg er ferdig på jobb ca kl 16:00!!!? Jeg tar toget direkte.

 

Hmm...sted. Fridays på Karl Johan ? Passe avslappende.........?

Ikke piano da, (som jeg har fått med meg ), GODE drinker og mat...

 

Aker brygge :

Front - nydelig mat !

Agora - kjempegod indisk.

 

Er jo mulig å ta turen til Sinatra senere, ikke piano, men karaoke hehe:-)))))))) Men ikke så trivelige lokaler :(( på sommern iallefall.....

 

 

 

 

Skrevet

Planlegging på gang ja!!! Det er bra!!!

Jeg har muligens nevnt at jeg har fri HELE dagen????!!! Så vi kan godt begynne sånn i 10- tiden for min del;=)

 

Forøvrig så vet jeg at Klatten holder ganske lenge på kvelden/natta bare hun får seg en liten pensjonistblund på ettermiddagen...hehe...

Karomamma holdt lenger enn meg første gang vi møttes minnes jeg... så der frykter jeg intet:=D

 

Skrevet

Hehehe :) Det er bra, jeg har lakenskrekk, så fint å vite ;-)

Skrevet

Jeg er ikke så god på indisk el generelt veldig sterk mat, da jeg dessverre fremdeles venter på operasjon for reflux. Da prioriterer jeg heller drinker;-) Men begge deler blir for mye og jeg blir dårlig........urk....

 

Men god mat og karaoke høres jo ut som en artig kveld;-DDD

 

Karo og MSB tar seg av syngingen så kan vi andre drikke paraplydrinker og hoie!!!

 

Hehe:-)

Skrevet

Men altså, hvor kan jeg ta en powernap i byen om vi begynner tidlig?

 

Joooo, niesen min flytter jo innover i disse dager.....jeg får booke meg inn da!

Skrevet

Pøtt... du kan sove på skulderen min så lenge... da har vi kontroll på hvor du er hele tiden;=)

Skrevet

Kanskje lurt;-))

Skrevet

Friday`s høres bra ut. Digger sånn mat jeg da:o))

 

 

Men vi må kanskje bestille bord???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...