Gå til innhold

åh, jeg er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt døde oldemor, hun har vært der gjennom hele oppveksten og nå har hun fått slippe etter lang tids sykdom.

Meg og mamma hadde en krangel for et par dager siden hvor ting ble sagt fra begge sider som ikke skulle blitt sagt. Og i morges fikk jeg bare en meld "oldemoren din er død, det blir likskue klokken 17 hvis du ønsker det" verken mer eller mindre. hun er helt kald og jeg sitter her hjemme og føler meg jævlig alene i verden akkurat nå!

ÅÅÅH måtte bare få ut litt frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ta en telefon til moren din? En av dere må vel være den første til å svelge stoltheten og bryte stillheten..?

Skrevet

Sikker på at ikke mamman din sitter å tenker det samme som deg? At hun veldig gjerne skulle hatt deg der? Syns du skulle ringe henne jeg. Si at du syns ting ble sagt som ikke skulle blitt det. Vi har alle våre krangler hvor ikke alt blir sagt riktig. Ingen god følelse. Ta kontakt. Din oldemor har kanskje betydd mye for din mamma også??...

Skrevet

ja sendte henne en melding men hun svarer ikke. prøvde å ringe men hun svarer ikke. så jeg får gå på likskue alene i dag..

Skrevet

Du har prøvd å ta kontakt. Mamman din må vel våkne snart å se at dere trenger hverandre når dere har mistet en som sto dere nær. Jeg syns du er flink som har forsøkt å bryte tausheten. Ønsker deg lykke til. Håper det ordner seg slik at du ikke trenger å gå med sorgen helt alene...

Skrevet

Det var vondt å høre. Men det KAN være andre grunner til at hun ikke svarer. Opptatt, feks. Jeg ville ringt opp igjen om en times tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...