håper-håper... Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 de siste to dagene har jeg hatt vondt i underlivet... akkurat som en sånn støl følelse.. merker det særlig når jeg går, reiser meg opp osv... noen som vet noe om dette?? er 12+0 i dag...
sol2002 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 kan være pga alt som tøyer og strekker seg der nede, det fikk ihvertfall jeg beskjed om av min lege
Blanco Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg har også vært sånn. Det går over. Mest sannsynlig er det over i dag. Det er bare noen dager som er sånn. I hvert fall er det sånn med meg. Jeg er 14+0 i dag og har hatt det sånn av og på i 2-3 uker.
håper-håper... Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Tusen takk for svar! Blir jo så urolig.... mye å bekymre seg før
saltogpepper Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Dette har jeg også hatt en del av. Dro til og med til legevakten en dag da jeg ble bekymret, fordi jeg opplevde det som "nedpress"; at noe liksom presset nedover og var redd det var farlig. Men det var det ikke! Ingen ting å bekymre seg over. Jeg har lagt merke til at det kan bli litt verre om jeg er veldig aktiv akkurat når jeg har det. HVis jeg tar det med ro går det over ... Ingen ting å bekymre seg over med andre ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå