Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 for en genial tingest! Er en "tennisrackert" med strøm som tar alt fra bananfluer til veps! Kjøpte vår på Rema 1000 og nå tør til og med jeg jakte på veps inne :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hehe, forutsetter at jeg er kjappere enn flua jaffal, hehe ) Bananfluene klarer jeg å ta "with my bare hands" men de sinnsvakt hysteriske husfluenene må ha "gitt opp livet" før jeg klarer å treffe dem, altså. Har en innpåsliten liten en her, men han er så kjapp!! Føler meg jo som en snegle i forhold, hehe )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Kosta ca 80 - 100 kroner tror jeg det var. Helt super altså :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Har tatt knekken på MANGE bananfluer her i dag. Kom hjem fra ferie og de har hatt fest i en flaskepose mens vi var borte.... Så fremfor å jakte på en og en med hendene....de er jo så små og stikker fort av, så tok jeg bare rackerten og du kan tro den poppet og smalt hehe....så nå er det kanskje en heldig liten j.... igjen eller noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå