Gå til innhold

I dag besto lunsjen av


Anbefalte innlegg

Skrevet

dampede asparges med spekeskinke og parmesan, med ovnsbakte poteter til:-)

 

Fint å være få på jobb når man kan komme med ønsker og få spesialservering;-D

 

Neste uke er det dog slutt, men maten er god og lages faktisk av en "gammel" dibber:-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det du jobber hen da??? På Continental????

 

Ja, ja, her blir vel lunsjen 2 med ost tenker jeg.....

Skrevet

Det var ingen dårlig lunsj, må jeg si!

Skrevet

Hva da? En dibber som er gammel? Lager du maten sjøl kanskje?

 

Ha ha ha...

 

Jeg har akkurat spist grov baguette med MASSE rekesalat, krepsehaler og agurk. Yum yum... og drukket dobbel kaffe latte!! Noen som vil besøke kantina vår kanskje?

Skrevet

Hehehe, ja jeg er vel gammel, men nei, ikke jeg som lager den!

 

Ei som har dibbet mye tidligere:-D

 

Tar gjerne en kaffe latte jeg;-) Har drukket 2 kopper med mocka latte i dag, men ferdig på maskin smaker ikke allverdens liksom!

Skrevet

Hoi, det var kantina si det! Jeg kan godt ta en tur, jeg c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...