Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 dampede asparges med spekeskinke og parmesan, med ovnsbakte poteter til:-) Fint å være få på jobb når man kan komme med ønsker og få spesialservering;-D Neste uke er det dog slutt, men maten er god og lages faktisk av en "gammel" dibber:-DD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hvor er det du jobber hen da??? På Continental???? Ja, ja, her blir vel lunsjen 2 med ost tenker jeg.....
Karomamma Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Hva da? En dibber som er gammel? Lager du maten sjøl kanskje? Ha ha ha... Jeg har akkurat spist grov baguette med MASSE rekesalat, krepsehaler og agurk. Yum yum... og drukket dobbel kaffe latte!! Noen som vil besøke kantina vår kanskje?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Hehehe, ja jeg er vel gammel, men nei, ikke jeg som lager den! Ei som har dibbet mye tidligere:-D Tar gjerne en kaffe latte jeg;-) Har drukket 2 kopper med mocka latte i dag, men ferdig på maskin smaker ikke allverdens liksom!
Reveenka Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hoi, det var kantina si det! Jeg kan godt ta en tur, jeg c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå