Gå til innhold

babyen min er blitt en pappagutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg synes det er kjempegodt at de har så godt forhold:) lille gullet mitt viser tydelig at pappen er kjempestas og ofte vil han heller være hos han isteden for hos meg. det er blitt sånn etter han fikk ferie. likevel....selv om jeg synes det er kjekt, er det likevel litt rart/trist...jeg mener han er jo mitt lille gull og har vært det helt siden fødselen, og jeg er liksom vandt med at det er jeg som har vært stas.....babyen min er nå snart 10 måneder. jeg bare lurer på om det er sånn for flere her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er tulla vår ei pappa-jente de-lux! Pappa pappa pappa. Hehe, blir litt småsjalu av meg. Men det er jo litt greit da, nå når vi skal ha en til, så kan han ta seg mer av henne ;)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Åja, Tobias er 1,5 år og det er pappa, pappa, pappa

Nå har han jo gått hjemme med meg i permisjonen og hatt ferie nå i sommer mens pappan bare har jobbet... så skjønner godt han er drittlei meg jeg :)

Roper alltid på pappa ... hehe :) når han hører arbeidsbilen til pappa kjøre inn i gården her går han jo helt i spinn.. idag satt vi å kosa i sofaen og så på tegnefilm sammen, så hørte han bilen og kastet seg ut av armene mine og løp mot døra... så må nok pent innse at pappa er mest pop her i huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...