Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har gått helt tom for ideer..... Noe sundt og godt, som en 2-åring kan spise
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 jeg skal ha fiskeboller i karrysaus og kokte gulrøtter. (rester fra i går)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 jeg laga noe steika godt her i forgårs (skryte skryte) : Del hermetisk bogskinke i terninger og stek det godt, stek bacon i små biter og kok opp tagliatelle(sånne pastasnorer) så blander du skinka og baconet oppi tagliatellen etter du har tømt av vannet, kutter opp noen cherrytomater og rører inn samt gressløk. Alt blandes i en stor bolle Å så må du ha carbonara pastasaus over, MMmm, og hvitløksbrød!!!! herlig
Lillesnuppis Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 takker for det tipset jeg AngelaPia. Det skal jeg prøve å lage i morra. Hørtes kjempe godt ut :-) Dagens middag er alt bestemt. Kylling, salat og ris ( til gubben) Jeg tar pommes frites til
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 ovnsstekt ferdigmarinert laksefilet med creme-fraiche-saus til(eller hvordan det skrives) en vinner hos 2-åringen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå