Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 I går skulle vi kose oss med reker å vin på verandaen, da jeg kom ut der hadde han laget hjerter av telys å lagt roseblader å liljer inni, å spredd med roseblader overalt. Han er ganske romantisk av seg så tenkte ikke mer over det, men da vi hadde spist så går han ned på knær me DEN RINGEN å frir.. jeg ble helt satt ut... Så nå skal vi gifte oss=) Men d blir ikke før 20.08.2011. Vi må spare penger, så vil vi at barna skal bli litt større =) Måtte bare dele det med noen =)
metaMORfose Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Så utrolig romantisk! Koselig!! Gratulerer så mye. )) Det var gode nyheter! *vinker opp til deg der du sitter på dine rosa skyer*
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Takk, takk =) vinker tilbake fra mine lykkelige rosa skyer=))))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Så utrolig koselig og romantisk av samboeren din:) "litt sjalu" hehe:) GRATULERE SÅ MYE!!!!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 tusen takk=) Han er romantisk=) (veldi glad for d) =)
2 små orkaner Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Åh, så flott. Gratulerer:-) Skulle ønske jeg hadde en romantisk mann... Eneste romantiske han gjør er å komme med 20 røde roser på bursdagen min, men det har han gjort i 7 år nå så overraskelsen er ikke så stor mer:-) Er der noe spesielt ved 20.08 siden det skal være den dagen? Tror hellere jeg hadde valgt 20.11.2011:-) Den glemmer man vel ikke:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 gratulerer så masse:) Skal si han kunne det med å være romantisk ja, høres koselig ut.. Nå kan du sveve på rosa skyer i tre år:)
Trulte76 Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 åååå så koselig og romantisk da Min er så lite romantisk, at hadde han gjort noe sånn så hadde jeg vel stusset fælt hehe. Gratulerer så mye
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 grunnen til at det ble 20.08.2011 var at hvis du setter sammen de 4 første tallene så blir det 2008 å det var da han fridde. så passet det veldig bra for det var på en lørdag =) Å vi vil vente til 2011 for da får vi spart opp litt penger og barna er litt større=) Takk for gratulasjonene alle sammen=) dere er søte=)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så masse!!
boble <3 Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 ÅÅÅÅÅÅÅH! Så fantastisk! Gratulerer så masse. Gled deg masse til forberedelsene, bryllupet og selfølgelig det å være gift. Klem fra romantiske thia;0)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Hurra for deg og din romantiske mann!! Grattis med forlovelsen!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 takker alle =) Vi har vært forlovet i noen år nå da, men han ville fri ordentlig =)
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer !!! Du er vel heldig med en saa romantisk mann! Nyt det:-)) Litt sjalu naa kan mann si!! Her er det sjeldent noe romantikk fra mannens side. Han vasker heller hus og lager mat. Det er hans maate aa glede meg paa :-))
piano♫ Skrevet 31. juli 2008 #17 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer - det var en koselig nyhet :-). Nyt den kriblende og deilige følelsen!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #18 Skrevet 1. august 2008 Jepp, nyter det =)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. august 2008 #19 Skrevet 1. august 2008 Oj romlemantisk, grattis så mye
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #20 Skrevet 1. august 2008 Takk =) ja, jeg er heldigris =)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #22 Skrevet 1. august 2008 takk, takk koselig med alle gratulasjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå