Gå til innhold

Jeg ble fridd til i går =)


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

I går skulle vi kose oss med reker å vin på verandaen, da jeg kom ut der hadde han laget hjerter av telys å lagt roseblader å liljer inni, å spredd med roseblader overalt. Han er ganske romantisk av seg så tenkte ikke mer over det, men da vi hadde spist så går han ned på knær me DEN RINGEN å frir.. jeg ble helt satt ut...

Så nå skal vi gifte oss=) Men d blir ikke før 20.08.2011. Vi må spare penger, så vil vi at barna skal bli litt større =)

 

Måtte bare dele det med noen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig romantisk! Koselig!!

 

Gratulerer så mye. :))) Det var gode nyheter!

 

*vinker opp til deg der du sitter på dine rosa skyer*

 

 

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Takk, takk =)

vinker tilbake fra mine lykkelige rosa skyer=))))

Skrevet

Så utrolig koselig og romantisk av samboeren din:)

"litt sjalu" hehe:)

GRATULERE SÅ MYE!!!!!

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

tusen takk=)

Han er romantisk=) (veldi glad for d) =)

Skrevet

Åh, så flott. Gratulerer:-)

 

Skulle ønske jeg hadde en romantisk mann... Eneste romantiske han gjør er å komme med 20 røde roser på bursdagen min, men det har han gjort i 7 år nå så overraskelsen er ikke så stor mer:-)

 

Er der noe spesielt ved 20.08 siden det skal være den dagen? Tror hellere jeg hadde valgt 20.11.2011:-) Den glemmer man vel ikke:-)

Skrevet

Gratulerer saa masse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Skrevet

gratulerer så masse:) Skal si han kunne det med å være romantisk ja, høres koselig ut.. Nå kan du sveve på rosa skyer i tre år:)

Skrevet

åååå så koselig og romantisk da :)

Min er så lite romantisk, at hadde han gjort noe sånn så hadde jeg vel stusset fælt hehe.

 

Gratulerer så mye :)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

grunnen til at det ble 20.08.2011 var at hvis du setter sammen de 4 første tallene så blir det 2008 å det var da han fridde. så passet det veldig bra for det var på en lørdag =)

Å vi vil vente til 2011 for da får vi spart opp litt penger og barna er litt større=)

 

Takk for gratulasjonene alle sammen=) dere er søte=)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅH! Så fantastisk! Gratulerer så masse. Gled deg masse til forberedelsene, bryllupet og selfølgelig det å være gift.

 

Klem fra romantiske thia;0)

Skrevet

Hurra for deg og din romantiske mann!! Grattis med forlovelsen!!

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

takker alle =)

 

Vi har vært forlovet i noen år nå da, men han ville fri ordentlig =)

 

 

Skrevet

Gratulerer !!!

Du er vel heldig med en saa romantisk mann! Nyt det:-))

 

Litt sjalu naa kan mann si!! Her er det sjeldent noe romantikk fra mannens side. Han vasker heller hus og lager mat. Det er hans maate aa glede meg paa :-))

 

Skrevet

Gratulerer - det var en koselig nyhet :-). Nyt den kriblende og deilige følelsen!!

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jepp, nyter det =)

Skrevet

Oj romlemantisk, grattis så mye

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Takk =) ja, jeg er heldigris =)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

takk, takk :)

 

koselig med alle gratulasjonene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...