mammaen til 2+1 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har kastet opp de tre siste dagnene.. klarer ikke holde på hverken mat eller veske før på kvelden.. Jeg var kvalm i begynnelsen av vangerskapet, men det var på en helt annen måte.. Og det sluttett jo i uke 10.. Forstår ikke hva som skjer jeg er jeg blitt syk eller er det bare denne varmen?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg sliter også. Har også fått tilbake noen av symptomene fra tidligere... er sliten og trøtt, liten matlyst osv. Nesten ille å si det, men håper på dårligere vær snart
Promp Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Å stakkars så kjipt at du kaster opp igjen! Jeg er skikkelig plaget av varmen, men kaster ikke opp da. Sover helt elendig og føler at føttene holder på å eksplodere hele tiden! Mye hodepine også. Men er veldig flink til å drikke vann, masse!!! Så det hjelper nok mye! Jeg er ikke redd for å si at jeg gjerne vil ha litt kjøligere vær!!!
ÅNA Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Mulig den nedsatte apetitten og evt. for lite væskeinntak gjer kvalmen værre...prøv å unngå usunne ting - prøv å drikke blanding av juice og farris el.tilsvarande - så får du både litt fruktsukker og salt i kroppen i varmen. Også Tonic skal hjelpa mot kvalme (sjølv om det smaker forferdelig) - skal visst vera bedre enn cola...har prøvd det sjølv - og det hjalp meg. Synest varmen er slitsom, men ikkje så ille som du har det. God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå