Gå til innhold

Lillegutt på en uke sover jo hele natta jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna skulle ha mat annen hver time hele natten, men lillegutt krever bare pupp en gang og sover leeenge på morgenen. Er jo kjempe digg.... og så lenge han legger på seg så er det vel ingen grunn til at jeg skal vekke han noe oftere for mat?

Finner nå noe negativt om med dette også, da. Frøkna nattammet jeg til hun var 7-8 mnd og først etter det fikk jeg igjen mensen, nå får jeg den vel igjen mye tidligere da? Men himmel og hav hva gjør det når man får sove hele natten!!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud så deilig:0)

Sånn har de to yngste her også vært, og det er bare himmelsk:0)

Aller yngste er nå 7mnd, og får fremdeles pupp sånn midtpånattaengang, men det er helt greit. Legger seg kl. 19.30 +, og sover gjerne til 8-8.30 om mårran.

Hva mensen angår, trenger den ikke komme tidligere av den grunn! Sist gang gikk det et år før den kom, også denne gang drøyer det. Heldigvis:0)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Deilig det da:)

Her sov datteren vår rundt hele natten fra hun var 2uker gammel, gjerne 12 timer i strekk..!!!:)

Men det var ok sa de på helsestassjonen så lenge hun fikk nok mat om dagen...

Kos deg du og nyt søvnen din!:)

Skrevet

Heldige deg! Jeg var jo så grønn da jeg fikk snuppa at jeg hadde på klokka hver 3. time natta gjennom de første par ukene, før jeg skjønte det alle sa med at "hun våkner om hun er sulten - ta den søvnen du kan få", hehe... Her sov hun "rundt" (fra 23-0630) fra 9 uker, før det amming rundt 04 og så sove 3 timer til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...