Gå til innhold

Når skal dere til første kontroll?


Prinsesse-06,baby.mars-09!

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke før 28 august:) Er da ca 9/10 uker:) Spent på om han sier en annen dato. og om de er lik noen av de jeg har. Fodselsboken fra sist gang sier 29.mars og innpå her sier den 2.april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har termin 1 april, tror jeg. og går nok ikke til legen før rundt slutten av august jeg heller. Men tror jeg var tidligere ute sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på mandag jeg. 4 aug. har termin 1. april, synes det er greit å få det på papiret jeg, hehee... høre noen andre fortelle meg at jeg faktisk er gravid, hehehe var så tili sist også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å be om time i September. Jeg har termin 5.April. da kan jeg muligens få høre hjertelyd og legen kan kjenne livmora fra utsiden tenkte jeg liksom... men nå er jo dette min nr. 3 så kanskje ikke like spennende å gå til legen?? Jeg var veldig tidlig ute de to første gangene og hadde UL i uke 7 og sånn.. Blir ikke så stresset på det nå kjenner jeg. Denne gangen har jeg ingen symptomer enda heller annet enn vonde og forstørrede bryster da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen 4. sept, da er jeg 9 uker på vei! Tenker å ha med samboeren,-gjør dere det?

 

Må jeg vente til etter første kontroll og få bekreftet graviditeten før jeg ordner meg jordmor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal 9. sept, da er jeg i uke 12. Trengte ikke å komme noe før det hvis jeg ikke lurte på noe spes fikk jeg beskjed om. Med førstemann var jeg på første kontroll i uke 9, men da var jeg hakket mer stressa enn nå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slutten av september. Har termin 3 april.

Jeg er ikke like stresset paa aa komme meg til legen som jeg var med foerstemann. Naa tar jeg det meste MYYYE roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg visst ikke tenkt på engang.. Kom på istad at jeg må ta folat igjen. Går visst litt hurra meg rundt... Tenkte jeg skulle reise på en tidlig UL da jeg er litt usikker på termin. Da tar jeg GU etc samtidig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i morgen :) Da er jeg 6 uker. Mye pga at jeg allerede kjenner bekkenet... så jeg vil gjerne i gang med trening eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal den 26.aug,- synes også det er greit å få "ett papir" på det....at jeg faktisk er gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 8.april, skal til første kontroll den 20.august. Litt tidlig syns jeg, vil jo gjerne høre hjertelyd. Vil gjerne ha med mannen min; han var ikke med sist og det angret jeg på, for det var ganske følelsesladet å høre det lille hjerte banke. Snufs ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...