1stor1liten =) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 er det veldig ungt eller vanlig i disse tider? sambo har en datter som bor hos sin mor og han kunne tenkt seg og kjøpt en tlf. til hennen så han kan ringe og snakke med henne og henne kunne ringe han lettere.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 har en veninne hvor deres datter fikk mobil når hun var åtte. fordi de da kunne ringe henne og høre hvor hun var, si at det var middag og sanne ting. samt at hun gikk alene hjem fra skolen fra hun var 9, og kunne da ringe om det var noe...
Sivalur Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Kan ikke helt uttale meg siden min gutt bare er 2, men jeg synes vel at 7 år var litt i yngste laget... men om det _må_ til så ville jeg gitt mobil med tomt kontantkort, og gått over til familie og venner abonnement. Da kan hun ringe hjem gratis, men ikke ringe rundt eller sende drøssevis med tekstmeldinger. Hører jo ofte om barn som blir mobbet via tekstmeldinger så jeg ville også vært skeptisk med å gi ut nummeret til andre, men det er kanskje ikke så lett å begrense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå