Gå til innhold

har fått beskjed om gutt,kan de ta feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`har vert på 2 ul og den siste var hu 100 prosent sikker...har hørt at en kan ta feil den veien også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de sier gutt, så har de helt klart sett noe. Jeg tror det er 100 % sikkert da. Det er mer usikkert hvis de sier jente

Skrevet

Selvfølgelig kan de ta feil. Men i de fleste tilfeller har de riktig. Har hørt at de oftere kan ta feil når det er snakk om jenter. Siden en liten tissemann kan ha gjemt seg. Hos oss såg mannen det først og legen bekreftet det, hvis det blir jente blir jeg mildt sagt overrasket.

Men feil går det ann å gjør.. Men 100% sikkert da er de nokså sikre. Hos oss sa de også det... Jeg handler som det er gutt og blir det jente så blir den en "guttejente"....

Skrevet

Tanta mi sa det kunne være omvendt, at klitoris vistes så godt at de trodde det kunne være guttetiss. Men tror de som sjekker sånt nå om dagen er ganske så flinke, at sier de noe så er det nok riktig. :)

Skrevet

Hei,,

Når de sier at det er gutt, så er det nok mest sannsynnelig en gutt,,,

Vår første var en gutt, og det så vi klart og tydelig selv,,,

Mens nr 2, hadde ikke det vi så hos nr 1, og da fikk vi en jente,,

Nå venter vi nr 3, og det blir en jente det og,,

Men 100 % sikkere er vi vel ikke før barnet har kommet ut,,

Men hos oss har det stemt alle gangene,,

Skrevet

kommer an på hva man såg det :)

mine to første UL var det mest sannsynlig gutt, men ikke helt sikker. på ul nr 1 så vi det stakk opp noe mellom beina da han strekte på seg. Så da er det mest sannsynlig gutt, men ikke 100% sikkert sa hun. UL nr 2 var han litt blyg, men hun mente det var en terstikkel, men kunne ikke være 100% sikker da heller.

Men på UL 3 så så JM pungen og fanten, og jeg spurte om det var helt sikkert, ja hadde blitt veldig overrasket visst det kom ut ei jente. Så nå er det 100% det er gutt :)

Men visst hun så det veldig tydelig på UL 2 og er 100% så er det nok ikke feil.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at første jenta mi var en gutt, så jeg handlet MASSE guttetøy...

Men ut kom ei jente gitt..Hehehe! :)

Skrevet

som jeg sier. kommer an hva de ser på UL :) Vet om ei som ventet gutt og fikk jente jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...