Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag, ifølge legen var jeg 14 på vei og jeg var suuperspent på å få høre fosterlyd/hjertelyd... men NEIDA! Hun lette og lette men fant ingenting :,(

Jeg fikk for meg at det ikke var bebis inni meg, så hun tok en ny test, den var heldigvis positiv da!

Så nå blir vel terminen en deeel tilbakestilt regner jeg med, og det verste er at jeg må pines i tre uker før de på UL kommer tilbake fra ferie :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke tilbakestillt termin, men utsatt, meen det skjønte dere vel ;/

Skrevet

Æsj, så kjipt da...

Men du behøver ikke være kortere på vei.

Hvis morkaka ligger foran så er det visstnok vanskeligere å finne hjertelyden så tidlig. Sånn var det ihvertfall på meg.

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Ikke unormalt å ikke finne hjertelyd når du er 14uker på vei. -De aller fleste vil ikke engang prøve å finne den før etter ordinær UL.

Skrevet

hei:) vil bare si deg noe. legen min fant hjertelyd av fosteret mitt i uke 12, men i uke 15 fant hun ikke hjertelyd. så tidlig er det tilfeldig om man finner hjertelyd eller ei.

Skrevet

Kommer også an på om en er tynn eller har litt ekstra på magen når det gjelder å høre hjertelyden :-)

Du kommer til å høre den snart uansett, og det er verdens herligste lille lyd :-)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...