frøydis m/ 4 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Dumpet over denne siden igår kveld og fant så mange "kjente" nick at jeg måtte kikke litt på hvordan det går med dere! Koselig å se dere igjen! :-) Ha en flott sommerdag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei frøydis m/4:-) Så koselig at du tar deg en tur hit! Her koser vi oss, selv om det nå er veeeldig stille grunnet sommer og sol:-) Har jo ikke tid til å sitte inne så mye da. Akkurat nå lyner og tordner og plaskregner det utenfor mitt kontor! Det er uvant etter siste ukers fantastiske vær:-D Men litt deilig også faktisk.... Håper det er bare bra med deg og at du tar turen oftere:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Heisan og hoppsan til deg også. Her står det bra til:o) Bortsett fra at vi er ganske opptatt i sommervarmen, med å sitte på balkongen og drikke hvitvin og sånn:-DD Ellers blir det vel som det pleier, full fart når mørkehøstkvelder setter inn:o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Eller mørke høstkvelder:o)
Karomamma Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Mørke høstkvelder er noe for oss øksemordere, vettu WWWWUUUUUÆÆÆÆÆÆÆ!!! Spøk til side: Hei på deg, Frøydis!! Koselig å ha deg på besøk. Kom snart igjen!!
Reveenka Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hei, så fint å se deg her! Du trenger jo ikke la det bli med besøk, vettu - det går an å henge her litt mer! c",)
frøydis m/ 4 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Takk for hyggelige meldinger! Jeg kommer nok innom igjen etterhvert. Blir ikke mye dibbing disse varme sommerdagene. :-)
♥Snulder Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Hei på deg! Trivelig å se at du titter innom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå