partyoffive Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Har faktisk hatt disse 2 ganger for, og kan ikke huske hvor lenge jentene brukte de. Tenkte og gi den til en veninnine, men lurer på om jeg er litt for rask i svingene her og bare vil ha dette 'rukkelet' ut av huset eller om han snart vile være ferdig med den. Han er 4 mnd. nå og har ikke stor rulleplass på denne matten. Den har liksom disse digre klumpene av blomster og bier eller hva det er på sidene, så det hindrer han i og rulle litt. Men han liker jo og kikke på disse biene som henger over han da...hmmm. men der er vel viktigere at han kan få rulle mere tenker jeg? Er jeg slem som tar en vekk allerede nå og legger han på et storre teppe bare? hvor lenge hadde dere deres babyer på disse baby gym mattene?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Er det sånn matte som henger fast i babygymen? Vi hadde "mobil" babygym som vi satte over et pledd/puslematte og den brukte hun vel til hun var... 8mnd eller så (selv om hun ikke lå under den så mye da hun ble "større" - heiste seg litt opp etter den og skjøv den foran seg og sånn). Lånte den til ei venninne da hun var 9mnd.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jonas har begynt å miste interessen for sin. Men har ikke lagt den bort, har han bare mest på en matte på gulvet istedet for under aktivitetsmatten som han lå mest under før.
partyoffive Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Nei, det er en sånn matte formet som en stor bie i sprakende farger. Den har store klumpete blomster på hver side. Stolper som står i kryss over og hvor det henger noen bier fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå