Gå til innhold

Dere som har vært gravide før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen denne gangen??Hørt at den kommer mye tidligere med nummer to...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør den, ikke den tydelige gravidemagen, men den litt bløte bollemagen som gjør at du føler deg småfeit... Livmora vokser fortere så andre innvoller og magefett presses opp og ut fra sin vandte plass. Da jeg skulle ha nr to (og tre) kunne jeg bare bruke mine vanlige dongerybukser til jeg var ca 12 uker på vei. Nå er jeg i min 10'ende uke med nr fire og synes allerede buksene begynner bli ubehagelige.

Skrevet

Jeg er 9+1 og jeg har alt fått den bollemagen som Kristin snakker om.

Har ikke klart å bruke mine egne bukser på flere uker jeg, men det er vel heller fordi jeg er så kvalm og alt presser på magen.

Skrevet

jeg er i 12 uke nå, og har fått god mage allerede synes både mann og barn. Ikke god som i stor - men du ser at jeg er gravid liksom. Synes det er hærlig å gå fra å bare føle seg litt blubbete til å føle seg gravid.

i de to andre svangerskapene kunne jeg bruke vanlige klær hele tiden, brukte mine vanlige bukser stort sett hele tiden, noen var litt videre i livet slik at de kunne henge på hofta.

Nå har jeg bare 1 dongeribukse igjen som passer:o( Hadde håpt at jeg kunne gå lenge i klærne mine denne gangen og - men ser ike sånn ut..

Har forøvrig lagt på meg 3 kg så langt

Skrevet

Kom ca samtidig som første gang. Rundt uke 18

Skrevet

Bollemage i uke 11:)

Skrevet

Er 13,5 uker nå og har en tydelig gravid-mage. Har enda ikke begynt å legge på meg, så det er ikke derfor heller. Kjenner livmora ganske høyt oppe også. Kom over skambeinet rundt uke 9/10..

Veldig gøy :)

Skrevet

jeg og har den bolle magen.. egnetlig litt plagsom. for jeg har fått komentarer på den om at jeg har begynt å få en liten hengemage... men det er jo kun fordi jeg er gravid med nr to! men mine bukser ble for små når jeg var 8-9 uker på vei, nå er jeg 14+5 uker på vei..

går bare å gleder meg bare til magen begynner å synes ordentlig og bolle magen forskvinner....

Skrevet

med nr to ble magen min ganske synlig ca uke 16 om jeg ikke husker helt feil.. nå tredje gang er jeg foreløpig 13 uker + på vei, og det er bare den litt bollete magen som er kommet enda, men ikke synlig mye..:o)

Skrevet

var meget oppblåst i fra uke 7 så det bare ballet på seg. begynte med gravid bukse i uke 12, da de var mer behagelige. men kunne enda bruke mine egne bukser. Nokså fin mage i uke 16...

Skrevet

Fikk mage tidlig, ja! 14 uker hadde jeg allerede en liten gravidmage (men det synes kanskje ikke så godt for andre). Begynte med gravidbukser i uke 13, kanskje, men kunne lenge bruke noen vanlige klær. Ikke nå lenger (21+3)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...