Gå til innhold

Bryllupsnatta, hva skjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

der vi skal sove...Er det noe tull forloverne/gjester skal gjøre der eller....er flere som har spurt om vi skal sove på hotellet???Er ikke helt inn i detta.Noen som vet?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel tradisjon hos noen at forloverne eller andre venner "saboterer" litt.. Vet om noen som strødde potetgull i senga under lakenet osv.

Skrevet

Huff ja, best å holde hemmelig hvor dere skal være! Har hørt flere ideer, noen kom til et rom fylt med vannglass tett i tett på gulvet -de brukte natta på å få tømt alle glassene... noen har kommet hjem til huset sitt og det har vært dopapir surret rundt halve huset og lignende. Vet ikke hvor vanlig det er nå lenger, men på 90-tallet var det mye snakk om hvilke pek man skulle gjøre mot brudeparet på bryllupsnatten. Håper det der har gitt seg litt, når festen er slutt kl. 3 og vi kommer opp på rommet så har vi vel lyst til å gjøre andre ting enn å rydde opp i hva det måtte være...

Skrevet

Hørte "skrekkehistorie"; huset pakket i gla'plast, undertøy OG nøkler i ei bøtte med vann,- i FRYSEREN...knekkebrød i senga og garasjen tyllet inn med do-papir... De lå over på hotell, så oppdaget det dagen etter da, ikke på selve bryllupsnatten...

Skrevet

jeg og min mann vi sov på hotel og der fikk de ikke gjøre noe pek med oss. de hadde strødd rose blader på gulvet og laget hjerter av de på senga sammens med røde kondomer og strødd ut over med et rødt papir hjerte hvor det sto: better safe than sorry....

litt morsomt og veldig koselig...

En kompis av meg og min mann som giftet seg for to år siden fikk en plate skrudd fast foran døra på huse sitt med 100 skruer og en skru trekker ved siden av.. de drev å pusset opp...

Men er litt forskjell hvor man er og hvor oppfinnsomme venner og slikt er..

Er lissom snakk om at man skal gjøre det siste pek mot brudeparet og er vel en slagt lykke til og at man kan komme seg igjennom hindringer sammen...

Skrevet

Har aldri noen sinne hørt at det er noe tradisjon at noen skal sabotere eller tøyse på bryllupsnatten. Kanskje hvis man er 19 når man gifter seg og hele bryllupsfølge er små fjortiser?? :P

Hadde noen gjort det så hadde jeg blitt fly forbannet for å si det mildt.. det er å vise ingen respekt.

Skrevet

Broren min fikk vekkerklokker i hele huset under bryllupsnatten, De satte i gangen hver halvtime....i 4 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...