(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Lurer på dere som har tattovering her. Hvor gammle var dere da dere tok..? Å angrer dere? Jeg synes tattovering er LITE pent. Synes iallefall det er lite feminint. Synes heller ikke det er noe fint på mannfolk. Så glad sambo ikke har noe. Hadde han hatt lyst så måtte han jo bare gjøre det ja, men jeg er glad han ikke har lyst. Jeg har faktisk en tattovering selv. Dumme meg, tok da jeg nettopp hadde fylt 16. Hadde en mamma som virkelig prøvde å få det i fra meg men jeg var bestemt!! Var også nære på at jeg tok en til men heldigvis gjorde jeg ikke det. Jeg går ikke daglig å angrer på at jeg har den der, men skulle gjerne ha hatt det ugjort. Dette er ikke en krangletråd..
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg var 22 år. Angrer absolutt ikke! Det er an vakker sommerfugl, har ikke sett noen som har lik. Hadde jeg tatt noe som alle andre har, hadde jeg nok angret.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Det jeg mente var at jeg tegnet den selv, ville ikke ha noe ferdiglaget. Derfor angrer jeg ikke:)
Banshee Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 21 var jeg og angrer ikke et sekund ) Har planer om flere også ) Syns faktisk det er turn on jeg at sambo har tatoveringer.. hehe, men så er hele han turn on også da. Men det er noe med det å kjenne sterke armer rundt seg og se tatoveringene nedover armene ;o)
Prinsen & spiren Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 21, for tok nå nettopp, så kan ikke svare på om jeg kommer til å angre. Men har lenge (flere år) ønsket meg tatovering. Og har en tatovering ingen andre har lik, for fikk hjelp til å ordne på en jeg fant.. Jeg ville ha den enklere, og det fikk jeg=)
camilla^ Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 19 tror jeg da jeg tok den første og jeg har ikke angret ett sekund. Glemmer til tider at den er der men, den har blitt ett inventar på ryggen min. Tok en til i vinter. To nye er i planene, men vet ikke hvor jeg skal ha de enda. Mine to barn som skal tegne en tegning hver og skrive navnet (jeg skal forminske de, for jeg vil ha de ganske små) men hu minste klarer ikke å skrive navnet sitt enda, hun eldste er ferdig med sin prinsesse til meg. Tattovøren bare venter på at jeg skal finne stedet, han og min eldste datter har inngått avtale vist (han maler regnbue i senga hennes og han får tattovere tegningen hennes på meg. de er jo litt nusslige)
Den drygaste Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 jeg fikk en av sambo til 21 års dagen min, en tiger, kan se bilde av den på profilen min (bare tegningen) jeg angrer ikke så langt. men har den bakpå hoften så jeg kan skjule den når jeg vil. Jeg er harry, har alltid vært det og kommer til å ta flere etterhvert.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har også min bak på hofta. Er heldigvis ikke verste plasseringen!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er 23 år, og fikk tattovering for 2 uker siden, og jeg elsker den Tenkte lenge på det, og brukte lang tid på å bestemme meg for motiv. Ville ha min sønn Teodor sitt navn, og fant en super nettside med masse forskjellige skrifttyper. Jeg har tattoveringen min på innsiden av høyre ankel ( finner bilde av den på albumsiden min. ) Når jeg en gang får et barn til, skal jeg ha det navnet på innsiden av venstre ankel Jeg ville ha noe som var helt riktig for MEG, og ikke noe som alle andre har. Vil ikke ha en tattovering bare for å ha den, eller fordi jeg syns det er fint, men den skal bety noe for meg. Og Teodor vil jeg alltid ha i livet mitt. Og nå har jeg han alltid med meg, ikke bare inne i hjertet mitt, men også på kroppen min
Felix&Lurifax Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Har 3, tok den første da jeg var 17. Er nå 29 og planlegger min 4, så angrer ikke. Denne gangen blir det en større og mer fargerik en. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvor den skal være......
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Hadde en liten periode i min pure ungdom, hvor jeg NESTEN tatoverte meg... Heldigvis gjorde jeg det ikke, synes også at tativeringer er lite pent! De eneste tatoveringene jeg synes grenser til sjarmerende, er sånne helt små, diskre tattiser, med navn på barn, eller andre heeelt personlige ting. Alt annet er for meg Harry... Men plager meg ikke at andre ønsker det:0)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 jeg er 31, tok min første når jeg var 18 og det har bare bygget seg på. Nå holder jeg på med å fullføre ryggtavlen min, men har en pause pga graviditet. senere skal jeg ha en arm sleeve og en på det venstres benet som går fra hofta og ned til foten. både jeg og sambo elsker tattoo, han tenger nå sin egen tattoo som skal på ryggtavla. jeg tror at om tattoveringen er gjennomtenkt så kan den være vakker OG feminin om man ønsker det for meg er det veldig greit at ikke alle liker det, for hadde vært kjedelig om alle var like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå