Gå til innhold

Lakker dere neglene på tærne om sommeren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det??

Akkurat lakket mine, synes det er så fint med lakkede negler på tærne i en lyd farge til sommerbrun hud i sommersandaler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men ingen knallfarge... en pen lysrosa farge bare... Bruker også ankelkjede på den ene foten.. :-)

Skrevet

Joda, det kan være pent, har man fine velstelte ben. Men jeg må innrømme at jeg ikke liker å vise frem bena mine, og jeg blir mer trukket mot lakkerte negler en ikke. Og jeg ønsker ikke tiltrekke meg den form for oppmerksomhet hi hi.

Skrevet

Nei. Jeg liker ikke lakkede negler og spesielt ikke på føttene.

Jeg klipper og filer mine tånegler, så de skal se anstendige ut. Men lakk er ikke aktutelt på mine føtter.

Skrevet

Når jeg ikke er kvalm, ja :o) Fikk pedikyr da vi var i syden og det var både deilig og pent. Ingen knallfarger kommer på mine negler (verken hender eller føtter), men blank eller lysrosanøytral er kjempefint til brun farge, som du sier :o)

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det. Denne sommeren har jeg ikke hatt tid, nei. Men som noen andre sa over her. Skal man ha lakkerte ngler burde fottene være fine og stelte også. Også noe jeg ikke har hatt tid til denne sommeren med en på 4 mnd. an på 3 og en på 5, m/banrahage fri og alt annet....neste sommer blir det negle lakkering!!!

Skrevet

Tar både hender og føtter 2 ganger i uken :) Da bruker jeg eeekstra lang tid på badet og får litt tid til å bare kose meg.

Bruker både knallfarger og lyse på tærne, akkurat nå er de knall røde hehe ;)

Skrevet

Hvis jeg føler for det, kan tåneglene bli både røde, rosa eller blå.

Skrevet

ja. Bruker stort sett veldig lys rosa farge.

Skrevet

Lakkerer hele året. Syntes ulakkerte tånegler er ekkelt.

Skrevet

Jepp gjør det...synes føttene liksom blir så fine da..hehe

Skrevet

Jeg går og får "pedicures" og "manicures" på en spa. Da hender det jeg kommer ut derfra med hawaii blomster malt på neglene eller små diamanter limt på ...hehe. Er jo fint da siden jeg er så ofte på stranda.

Skrevet

Har alltid rød neglelakk på tærne om sommeren:-)

Skrevet

Jepp det gjør jeg. Har lakka tånegler hele sommeren.

Skrevet

Ekkelt faktisk, hehe. Sterke følelser for tær ;-)

Av og til lakka, av og til ikkje. Denne sommaren har vert for travel til den slags, men så snart eg får litt tid for meg sjøl så skal det stelles. Mulig eg skal rekrutere ho mor til jobben, fotterapeut og alt. =)

Skrevet

Jess det gjør jeg. Kom akuratt hjem fra hudpleieren min som hadde laget fransk manicure på føttene og hendene:o)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, og jeg synes det faktisk ser litt ekkelt ut med lakka tær :P

Skrevet

Ja, men ikke i en knallfarge - lys rosa-beige.

Skrevet

Ja det gjør jeg. Velger en dus farge, aldri noen knallfarge:)

Skrevet

Synes naturell som regel er penest.

Røde negler synes jeg ikke noe særlig om, ser ofte litt "billig" ut :-)?

Og flassete neglelakk er kjempestygt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...