fru lykkelig Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Plutselig har jeg gått ned 2 kg. Er 31 uker. Det kan jo være pga varmen, men er det normalt da? Har til sammen gått opp 10 kg. Hvor mye er det vanlig å legge på seg de siste 10 ukene? Åssen ligger dere andre jenter an da? La på meg 20kg forrige gang, men håper jeg slipper det nå.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei! Vet bare at ei veninne av meg gikk ned 3 kg. på lutten fordi hun kastet mye opp og var dårlig. men vet ikke om dette er normalt.. Er 30+5 selv og vet ikke om jeg har gått opp eller tatt av meg siden sist kontroll (har ikke vekt hjemme.) Men før dette hadde jeg gått opp totalt 8,5 kg. Men kiloene komemr nok hurtig disse siste 10 ukene!
Mammas lille gullgutt Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 I løpet av litt over ei uke, har jeg nå gått ned 4 kg.. Ikke gjort noe annerledes eller noe, skjønner ikke helt hva det kommer av... Men men! De kommer vel tilbake :-) Er 31+2..
*min lille sin!* Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 jeg har også gått ned i kg! har bare lagt på meg 3 kg i heeeeele svangerskapet, er 35 uker å er litt overvektig fra før , lurer på om bebin har skade av det jeg ...? pappa sa at så lenge jeg spiser ¨å drikker rett så tar ungen det den vil ha , men kroppen min får ikke det den vil ... er jo ikke rett det heller... men jeg spiser å spiser å spiser....
jente Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er vel normalt.. Tenk hvor varmt de siste dagene har vært.. Jeg er i uke 36 i dag,,, og jeg har lagt på meg 19 kilo.. Ennå jeg svetter og svetter og har mye vann i kroppen.. Jeg la på meg 35 kilo med nr 1, og 25 kilo med nr 2.. Så jeg håper jeg ikke "går" så mye opp nå på slutten.. Men, jeg vet at det går av igjen,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå