Odetta Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Tulla mi får en flaske med mme på kvelden,ammer ellers. Bør hun få malt i flaska m mme eller går det bra siden det bare er en flaske?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Se an fordøyelsen hennes vil jeg si. Vi begynte uten malt (men riktignok kun mme og ikke i kombinasjon med mm), og hun fikk trøbbel med å bæsje (hard mage). Tok en liten "hestekur" med malt (prøvde svisesaft først, men funka ikke her), hvorpå hun deretter fikk litt i hver flaske. Når jeg tenker meg om fikk hun litt mme på kvelden mens jeg ennå ammet - den hadde jeg ikke noe i og fordøyelsen gikk greit. Se det litt an, vil jeg si da )
Zitro Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hun trenger det nok ikke siden det er 1 flaske. Men se det litt an, blir hun hard er det jo bare å starte.
melkekua™ Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Som yaddaline sier se det an. Jeg tror ikke du vil få noen problemer. Jeg gjorde det samme med min gutt når det begynte å minke med mm. Han hadde fortsattt løs bæsj, aldri hard mage (men spørs jo hvordan din lille reagerer).
Lillesnuppis Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Ta bittelitt malt oppi flaska hennes. Er ikke så mye som skal til :-)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde litt malt i kveldsflasken hans, selvom jeg ammet resten av døgnet. Prøv deg fram, se ann magen til vesla:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå