Wannabemamma - gravid:) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Skal på kanoferie i fire dager, så bilferie resten av ferien! Gleder meg voldsomt, men med denne helsikes kvalmen kan det jo bli en utfordring:) Dra med godt mot, og håper på det beste!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 uff. håper du får en flott tur i allefall. løp å kjøp sånne akupressur bånd da snuppa hvis du ikke har. de funket på meg å det skader i allefall ikke å prøve de hvis de gir deg en kosligere ferie
FraENtilTO Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 God tur.. Håper du klarer å kose deg og at kvalmen blir minimal... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå