Blitzy Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har to jenter på 1 og 3 år som veier henholdsvis ca 9 og litt i overkant av 13 kg. Minstejenta sitter ennå i babystolen, men hun trenger en ny nå. Spørsmålet er da hva vi gjør. Jeg har veldig lyst til at hun skal kunne overta den stolen storesøster nå sitter i (acta graco cosmic til 25 kg), men må jeg da kjøpe en ny "tilsvarende" til storesøster eller kan jeg kjøpe en ren beltestol? Beltestolne gjelder vel egentlig fra 15 kg. Hun er relativt lang da.... Jeg skal selvsagt ta en tur i en butikk som selger bilstoler og høre hva de mener, men jeg tar gjerne imot erfaringer hvis noen har det å dele med meg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hvis eldstejenta ikke står i fare for å være for lang for cosmicen på ei stund, så hadde jeg heller kjøpt nytt sete til minsta. Vi har kjøpt bilstol nr 3 til jenta vår på 3, men hun er litt tyngre + at vi bare har det som "reservebilstol" foreløpig (har 2 biler, nystolen står i den bilen som er minst brukt). Jeg syns de virker mye sikrere i stol nr 2, så det hadde nok vært mitt valg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå