Gå til innhold

Hva gjør dere? ang barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen er i barnehagen og jeg slutter tidlig/har fri en dag. Han stortrives i barnehagen og vil ikke hjem når han blir henta. Så en dag har jeg fri, hele eller halve dagen. Synes det er dumt å ha han i barnehagen når jeg ikke er på jobb, men samtidig så elsker han å være der.

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er langtidssykemeldt og leverer lillegutt i barnehagen hver dag. Jeg får ikke et lite stikk av dårlig samvittighet en gang. Lever han og nyt dagen, gjør som DU vil. Alle fortjener det :)

Skrevet

Har null problem med å sende han i barnehagen selvom jeg har fri en dag..

Kjører han bort rundt halv ti-tiden, og henter han mellom 15-15.30..

Er også noen dager som han er hjemme da, hvis vi skal finne på noe=)

Skrevet

Hvis du har behov for å være sammen med han, henter du ham. Hvis ikke, gjør du det du har behov for.Han har det jo veldig bra i barnehagen. Tror mange foreldre sliter med dårlig samvittighet for at barna er i barnehagen, mens barna elsker å være der! Nå har ikke min begynt ennå, men jeg håper han vil like seg.

Skrevet

Lar han være i barnehagen :)

Må få litt alene-tid vi også :)

Skrevet

Jeg har vanligvis fri en dag annenhver uke, og da leverer jeg snuppa i bhg. Det er min faste husvaskedag og det syns jo hun er dritkjedelig, + hun savner bhg når hun ikke er der (fridagen min er en fredag så da blir helgen for henne veldig lang). Gir henne evt en kortere dag hvis/når vi skal ut og kose oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...