Kokosnøtt Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Lurer på om det er visse produkter man kan styre unna, det er jo alltid lange lister med ting man skal ha.. Kan ikke forstå hvorfor man f eks trenger både soverpose OG dyne og pute i babysengen? Hva skal en velge bort? Noen som har en liste over unødvendige ting på babyutstyrslisten?
kreps-76 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Babybjørn Ammpute Altfor mye klær Tåteflasker Brystpumpe
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 BabyBjørn - heldigvis var den bare lånt. Den er grusom å bære i og babyen hatet å sitte i den. Kjøp heller en annen type bæresele. Uro til å ha over senga. Babyen ble jo bare liggende og se på den i stedet for å sove. Alle mulige slags remedier. Det holdt lenge med jordnøttolje og shampo.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ammepute og pumpe hadde jeg forresten ikke klart meg uten.
ChaNu Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Bleiebøtte. Putt i brødpose, knyt, kast i vanlig søppel -> mye mindre lukt, Ammepute, pumpe og flasker brukte jeg mye.. Vognpose/sovepose er greit å ha når det er kaldt ute, men funker også greit med dyne med ullpledd rundt + gjerne ligge på lammeskinn.
Lillemarit Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Ja alt for mye klær når ongen var litn.... han lå jo bare i body og strømpebukse... og ullklær i skinnposen ute. Jeg hadde ikke brystpumpe, trodde ikkje jeg kom til å få bruk for det, hadde melk allerede før han kom. men når han ikke forstod hvordan han skulle suge var jeg jo i panikk på sykehuset, og heldivis hadde en venninne kokt sin og levert den hjemme hos meg til vi kom hjem. jeg har baby bjørn. kommer vell ann på om du er mye ute å farter, reiser... men vår er blitt mye brukt. greit i butikker når en ikke orker å ta vognen med. (har hund også i bagasjerommet). si at du ikke ønsker/ ikke kjøp genser med hette på. Det er sååååå upraktisk når de skal sove i vognen. og det er jo bare å tenke på det selv, gå med jakke med hettegenser på og at du ikke kan gjøre noe med det.... Pyton!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå