Gå til innhold

Hvis det var DITT barn ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det var DITT barn som ble født som resultat av en voldtekt,

hvis det var DITT barn som vokste opp i krig,

hvis det var DITT barn som alltid var redd, aldri hadde nok mat,

hvis det var DITT barn som hadde sett på at begge foreldrene ble drept,

hvis det var DITT barn som endelig klarte å komme seg bort fra denne fryktelige tilværelsen, som kom til det fantastiske, inkluderende landet Norge, der alle elsker alle, og jobbene henger på trær, og som i dette vidunderlige landet ikke fikset livet sitt, ikke fikk den hjelpen som h*n trengte, fortsatt hadde mareritt hver eneste natt pga alt det traumatiske som var med i bagasjen,

hvis det var DITT barn som i dette nye, fantastiske landet begikk en kriminell handling,

ville DU ha ønsket at barnet ditt skulle bli sendt ut av landet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må alt være svart eller hvitt? Hvorfor er man rasist bare nevner begrensning av innvandring? Hvorfor er det Norge som skal ta imot alle? TRO meg det er ikke alle som har en slik grusom opplevelse som du beskriver i innlegget ditt, tror du at ingen utbytter godtroende Norge er du rimelig naiv.

Skrevet

ehgm var *utnytter det skulle stå

Skrevet

Bra sagt! Dessverre er det ikke alltid de som kommer fra krig og elendighet som ender opp som de kriminelle her... I min hjemby er det 2.generasjons innvandrere som er de mest kriminelle av alle innvandrere...Og de har jo blitt født og oppvokst her i landet. Men, men, synes ikke noe om å hive ut de som faktisk har behov for å være her pga krig og politisk forfølgelse etc.. Skaff dem hjelp istedetfor, kanskje?

Skrevet

det er langt ifra alle som har det slik HI..

Jeg er langt i fra rasist.. Men skjønner jo såpass at norge ikke kan ta imot alle..

Skrevet

Morsfølelsen er egnet til mye rart, men ikke til å fastsette straffereaksjoner etter dom. Det er iallefall min mening :o)

Skrevet

Rart at det er så mange som ikke viser takknemlighet overfor hjelpen de får! Burde i det minste være sjeleglad for å ha kommet til et bedre sted.

Skrevet

Det at invandrer kommer hit er forsovit greit... Men jeg syns ikke det er greit når de klager på boforhold, ( de har tross alt tak over hodet, er ikke sikkert de hadde det der de kom fra), de får god mat ( faktisk bedre mat enn mange får i lunchen på jobben), skjønner ikke hvorfor de ikke er takknemlige for den hjelpen de faktsik får?? De har kommet vekk fra elendighetene sine, og ennå så KLAGER de?? Den der skjønner ikke jeg.... De får RIMELIG mye penger her til lands... DE kjører som oftest rundt i splitter nye biler... Er ikke alle nordmenn som har råd til det...

Det er mange også som jobber og er flinke, er ikke det jeg mener,...

Også har vi disse som driver å knivstikker, skyter, dreper og herjer... JA, jeg mener at man får en sjangse til å få komme hit og være her... Men så fort man bryter så alvorlige regler SKAL man tuppes på hue og ræva ut igjen... Vi sliter nok med kriminalitet her til lands fra før av, om vi ikke skal importere mer kriminalitet og!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...