Gå til innhold

Bursdagsgaver


Loppelill

Anbefalte innlegg

Hva har dere tenkt å gi de håpefulle til bursdagen?

 

Er veldig usikker her. Duplo kanskje, er mye stilig i duplo. Hm Må tenke hardt så kanskje jeg finner ut av det før lørdag... Da skal vi feire Leander og Leanderpappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sydd sengesett til dukkevogga til AL, og så sydde jeg ett sett til henne i samme stoff, tenkte det var stas om hun og dukka hadde likt.

 

Ellers har vi kjøpt en stor lastebil med utstyr til å ha i sandkassa, og en stor sklie. Selvsagt har ikke sklien kommet enda da, så spent på om den kommer tidsnok til bursdagen. Vi skal feire på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas får nytt større rom - akkurat ferdig med å male ferdig der, og så får han jo en større seng etterhvert. Men han må jo få en pakke på dagen sin, og siden han har dilla på småbiler for tiden, så blir det sikkert noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt å kjøpe sklie til å legge i hagen, men så har vi sperret av hagen før den plassen vi hadde tenkt å legge sklia så Linea ikke skal løpe fra oss og da blir det litt dumt å sette opp en sklie bak sperringen liksom. Aner ikke hva vi skal finne på til henne, hun har jo så mye. Trenger litt til bhg start, men iom at vi er hytta på dagen hennes hadde det nok vært mer stas med en leke enn klær og utstyr.

 

Kom gjerne med noen forslag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinkig dette, finner ikke på noe...... :P

 

Har spurt på skravle etter tips, men ikke sikkert noen gidder å bidra, så må vel sove med hodet oppi en komme vann i natt (altså: legge hjernen i bløt......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jammen titte på de tipsene, for jeg har ikke funnet på noe enda. Kjøper jo alt han trenger ellers i året, så - har foreløpig ingen ide om 2-års gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...