Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 De er ekstremt små i størrelsene der, ikke sant? Gjelder det for barn også?
ZZzZzzZ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 ekstremt små er dem vel ikke? men det anbefales at man bestiller en str større enn man bruker til vanlig... dem har sååå mye fint da!!
Pixie Power Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Til barn gikk jeg en str opp, og da ble det riktig. Men til meg selv måtte jeg bytte og ta min normale str. Det står at man skal gå opp en str, men alt jeg kjøpte var altfor stort.
ZZzZzzZ Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 barneklær bestilles etter hvor langt barnet er, altså samme som her i norge. Men bukser,shorts og skjørt kan være litt små i midjen. hvis barnet befinner seg mellom to str,bør den største velges stod det i katalogen! =)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 tror jeg dropper å bestille til meg selv, får se om jeg finner noe til barna:D Takk for svar!
ZZzZzzZ Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 jeg bestilte til meg selv i går...ikke prøvd det derfra før... passer vel sikkert ikke :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå