Gå til innhold

Tror dere det vil hjelpe om jeg slutter å amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ble ett år 14. juli, og jeg ammer fortsatt kveld og NATT og noen ganger morgen. Jeg trives med å amme henne men det virker som om det ikke er mye i puppen om dagen.

Jeg begynner å bli trøtt av at hun fortsatt våkner om natten, og i det siste våkner hun som regel to ganger - en gang ammer jeg, neste gang er puppen tom og hun blir hysterisk.

Plukker jeg henne ikke opp og ammer blir hun også fullstendig krakilsk, hun hyler som besatt!!! Helt utrolig, hun gjør aldri slikt om dagen, da er hun blid som en solstråle.

Nå lurer jeg på om jeg burde slutte å amme fullstendig. Vil det ikke da bli lettere å takle natten, uten å til slutt legge henne til i ren desperasjon?

Pappaen takler heller ikke dette at hun blir helt krakilsk og hyler til hun kan spy midt om natten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig slitsomt ut for dere alle. Jeg ville i hvert fall kuttet ut puppen om natta. Blir sikkert en vanskelig overgangsperiode, men dere kan jo heller ikke holde på sånn som dere gjør nå.

Skrevet

Kan garantere deg at dette vil bli bedre dersom du slutter å amme ja! En unge på ett år har ikke behov for mat på natta.

Dere kommer til å bruke max tre netter på nattavvenningen, og det er bare å stå på og være konsekvent og på under en uke vil dere alle ha fått nattesøvnen tilbake!

Det enklest om barnet har eget rom og at pappa tar henne om natta.

Har vært gjennom det samme, så jeg vet hva jeg snakker om.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...