Gå til innhold

Forkjølet og snufsete....Se her litt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vært i syden, har jeg klart å bli forkjøla. Sikkert etter air-contitionen.

Hoster mye. Bør jeg komme meg til lege når jeg er gravid? Er så redd noe galt skal skje mned babyen. Er det slik at en bør gå fortere til legen når en er gravid, eller skal jeg bare la det gå over av seg selv?(slik jeg ville gjort viss jeg ikke var gravid)

 

Håper noen kan hjelpe meg:)

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du forkjølet er det på samme måte som du ikke skulla ha vært gravid.

 

Men dersom du ikke får i deg nok væske eller næring burde du ringe å høre, samme hvis du får veldig høy feber.

 

Tror ikke vi trenger ringe legen oftere selv om vi er gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...