Gå til innhold

Ferdig?


pusekatta-fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bagen er stort sett klar, men mangler stellebord, vogn og senga mangler madrass.... huff begynner å haste,men driver midt oppi oppussing og flytting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hver dag på at jeg burde pakke den, meen kommer meg liksom ikke igang.. Skulle vært og kjøpt ammebh-er også, sukk, dyrt å få barn:P Hver dag erdet nye ting jeg "trenger":P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at kosedressen skal tørke. Når den er tørr og pakket er sykehusbagen klar. Mangler selvsagt mobil og lader og noe proviant, men det kan jeg ikke pakke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pakka bagen enda. Har termin 2 sept. Har stresset veldig med hva som skal pakkes i bagen...men bor nært sykehuset så har roet meg litt ned med tanken på at det ikke er krise om vi glemmer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bagen skal vel pakkes om ikke så lenge. Siden vi bor nesten 30mil unna s.huset reiser jeg til byen å venter siste tiden dær..å da må vel alt være klart til den lille kommer både bagen og her hjemme. Må bare finne ut hva som skal være i den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nai, stresser ikke akkurat med den... samboer kan alltids finne noen klær hvis det PLUTSELIG skulle skje noe her i gården... kommer ikke til å pakke på en stund heller... (termin ikke før slutten av mnd)

Er jo ikke så mye man trenger for et par dager på sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten!!

skal kjøpe en ny sånn kosedress i mørke blå eller plommerødt! så at de hadde fått inn nye på cubus!!! å så skal jeg kjøpe ammebh å så er kofferten ferdig!!!

 

litt nødproviant skal jo pakkes å da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig. Bor også 26 mil unna sykehuset, så må reise dit nå på mandag, og vente der siste tiden. så nå er det bare siste innspurt med alt som skal gjøres før avreise.

Men en bag har jeg ferdig med det mest nødvendige, om noe skulle skje før. Har 28 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke pakket baggen,har ikke satt opp seng,driver og pusser opp,så her e alt bare kaos :S

Det eneste jeg har klart,er vogn,bilsete,og det meste av klær..

Begynner å bli lettere stresset,men e ikke vits i å få alt i hus når det er så kaotisk her,har mer enn nok rot å holde styr på som det er!

Men det er nå ennå 8 uker til termin 30 sept,så har vel et par uker før det virkelig begynner å haste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en fin liste over innhold til bag:

perm: med papirene dine

undertøy, litt klær, amme-bh, ammegenser

toalettsaker

slippers til dusj

innesko

morgenkåpe

bind

føner (greit til sårt underliv og brystknopper som må tørkes)

penn, notatblokk (alltid greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haster ikke enda.

Pakker bagen en uke før termin, fått time til snuing da, og greier de det ikke, blir det keisersnitt ganske raskt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakket bagen i dag - og er akkurat 36 uker! Har i den anledning prøvd nesten alle buksene mine, hadde jo ikke noen ambisjon om å få dem helt på, men hadde jo vært trivelig å få dem nesten opp til rompa!? Har heldigvis noen gode baggy joggebukser. Er vel ikke vanlig at første fødsel går så himla fort, så har ikke stressa noe særlig med pakking - kunne godt venta en uke eller to til, men så bor jeg ganske nært sykehuset også.

 

Noen som vet hvor mye tøy man bør ta med til den lille? Bodyer og strømpebukser og sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 28. sept. Har pakket det meste . Legger oppi litt etterhvert siden noe er i bruk til daglig. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, her var det respons jo! Kanskje jeg må tenke på å pakke bagen selv nå, har bare 27 dager til termin....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige bukser tar nok litt tid å komme inn i, stort sett er magen der fremdeles de første dagene etterpå, myk og rar og helt uten mål og mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...