Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 jeg sluttet på p-piller for noen mnd. siden. vet noen her hvor lang tid det tar før ting er tilbake til det normale? hvor lang tid tar det før man har like stor sjans til å bli gravid som før?
☆Anonymia☆ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 vet ikke helt,men jeg ble gravid 3 mnd etter pilleslutt..
Musemor med tre søte små Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Varierer valdig fra person til person. Noen blir gravide med en gang, mens andre må prøve over et år. Som regel er det et sted i mellom
Musemor med tre søte små Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Glemte å si, jeg brukte 13 mnd etter pille slutt
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Har lest at dersom en har gått på pilla kan en rekne med at det går en månde pr. år en har brukt p-piller... Om dette stemmer aner jeg ikke, men i mitt tilfelle stemte det, vi brukte 6 månder før vi fikk det å jeg hadde brukt p-piller i 6 år før jeg slutta. Du må ha massse lykke til:)
Fibi Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 har hørt at den største sjansen er RETT etter du har slutta. Men de fleste bruker opp til et år. Det er ganske normalt. Det er alt etter når syklusen din er tilbake til normalen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Har du fått mensen tilbake? Det kan ta opptil et år før mensen kommer etter pilleslutt og det kan ta flere år å bli gravid. Selv fikk jeg tilbake mensen med det samme, men det tok 9 måneder å bli gravid.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Den hadde jeg ikke hørt før, men det stemmer med meg....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 jeg sluttet med p-piller, så fikk jeg den blødningen man får etter endt brett. Så kom eggløsninga igang med engang, og spiren satt på 1. eggløsning. Så man kan bli gravid med engang, og det kan ta flere mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 tusen takk for mage svar! jeg glemte å si at det er Cerazette jeg har gått på. det er vel en mellomting mellom vanlig p-pille og mini-pille, er det ikke? har det noe å si? jeg har egentlig aldri hatt noen regelmessig syklus, men den vanlige mensen jeg hadde før jeg begynte på pilla er tilbake. hilsen HI
Fire småtroll Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Da jeg sluttet på pilla første gang hadde jeg brukt de i 10 år, da tok det 3 mnd før spira satt. Andre gangen testet jeg positivt etter tre uker(!), så da må jeg ha fått en eggeløsning med en gang. Tredje gangen tok det 3 mnd før jeg ble gravid igjen. Nå siste gangen, testet jeg positivt ca 6 uker etter pilleslutt (Cerazette), hadde da ikke hatt noen blødning, og vi hadde hoppet av i svingen, så den var litt uventet ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Ble gravid på pilla jeg, så vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå