Mockanin Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 I går kveld når minsten på 2,5 år skulle legge seg så trua han meg med å komme inn til oss og opp i senga vår når jeg hadde sovna... Rett før kl. 7 i morres kommer det en liten gutt tuslende i bleie og truse med Shrekkebaby på armen. Han stopper forundret opp og spør om jeg ikke har lagt meg ennå, for nå skulle han inn til oss og sove.... Den planen gikk helt feil, han sov vist lengre enn han hadde planer om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå