Gå til innhold

Dere som vil ha JUL I SKOMAKERGATA, signer her!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei. Nå har signert og krysser fingrene at den kommer tilbake.

Skrevet

såklart skal jeg signere her..

Skrevet

Ingen over, ingen ved siden.

Stol på tøffe Tøfflus!

Skrevet

Signerer!

tror dere ikke det kommer uansett i år da? Som en hyllest til Henki Kolstad mener jeg..? Det er jo gjerne slik.

Skrevet

Signert

Skrevet

Nei, de skal sende Jul i Blåfjell i år..

Har sendt mail til dem..

Skrevet

He, he, skulle gjerne sett det igjen jeg, men de får sende det litt på kveldingen så vi voksne får mimret litt da. Mine gutter på 4 og 7 år synes nemlig det er gørrkjedelig og vil heller se blåfjell eller barnas superjul..

Skrevet

NRK har sagt den ikke kommer tilbake, men dere kan jo alltids kjøpe den på dvd.

Skrevet

Kjøp den på dvd. Besøk skomakergata i dyreparken..... Nrk kommer ikke til å sende denne flere ganger. Den er dessverre gått ut på dato. Barna våre har ikke sansen for denne type barne-tv. Utviklingen går videre og i dag liker barna helt andre ting en det vi likte da vi var små. Jeg HATER barnas superjul, supershow å annet skrål som går på barne-tv idag. Men ungene elsker det!!!

Skrevet

Har signert, men kan se jul i Skomakergata når som helst. Har den på dvd. Så den i fjor jeg :-)

Skrevet

De kan gjerne sende skomakergata for min del, men fortrinnsvis etter barnetvtid. Etter min mening er det en utmerked serie for å fo nostalgiske voksne i julestemmning, men barna fortjener noe mer modrene og bedre.

Skrevet

signert

Skrevet

nej, jeg har den på dvd så det går fint! så kan ungene få sine egne minner i tillegg til mine! hehe! skjønte de skulle sende jul i blåfjell når jeg så at man kunne få kjøpt blåfjell-ulltøy på sparkjøp. hehe.

Skrevet

SIGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

Skrevet

Det er jo dere voksne som vil se den - ikke ungene...

"Jul i Blåfjell" tror jeg blir kjempebra :-D

Skrevet

Jeg vil ikke ha...

Kjøpte den på dvd i fjor, men ungene var ikke interessert i det hele tatt, og jeg må innrømme jeg synes det var kjedelig selv...var ikke det samme som jeg synes jeg husket fra jeg selv var liten gitt =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...