Gå til innhold

2.5 åringen sover mindre og mindre og mindre......

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 6 mnd siden sov han 12 timer i døgnet. jeg syntes det var lite iom han er så liten.... men nå er det helt på tur her synes jeg! han har kortet ned søvnen masse, å våkner bare tidligere og tidligere! nå er vi nede i 9.5 timer i døgnet, og vi voksne må i seng klokka ti for å orke å stå opp halv seks om morgenen.... det er vel ikke normalt med så lite søvn hos en toåring? er bekymret for hvordan det er om to år igjen jeg.... herregud.... og nå er det jo ferie tilogmed!

bekymrer meg også for babyen på 6 mnd som bare sover 12 timer i døgnet NÅ..... synes også det er lite.... han våkner OFTE iløpet av den søvnen også.... oppimot 10 ganger på en kveld.

ghvordan er deres barn? når vil denne nedkortingen ta slutt? usj :-/ vil sove jeg :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp denne igjen...

Skrevet

Kanskje fordi det er sommer og det er lys ute at han sover mindre?

Jo eldre barna blir jo mindre søvn har de behov for. Har en gutt på samme alder som din og han sover ca. 9 -10 timer om dagen. Han har ikke sovet så mye på dagen heller, men så lenge han virker frisk, spiser bra og er oppegående så syns jeg ikke du skal bekymre deg så mye. Kanskje han kommer tilbake til normale rytme når hverdagen kommer?

Min gutt står også opp tidlig, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Trøste meg selv at da får jeg gjort ting unna før kl. blir 12 og jeg får lengre dager:)

Er det varm på rommet til han yngste?

Kanskje det er tenner?

Hvordan er almenn tilstanden?

Er den bra, så syns jeg ikke du skal bekymre deg så mye.

Skrevet

Er det ferie som i ikke bhg? Eller er han "hjemmeværende" hele året? Jenta mi trenger mye mindre søvn når hun ikek er i bhg pga roligere aktivitetsnivå her hjemme, merker det godt i helgene, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...