Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 http://vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Skjønn gutt! Er han veldig glad i smokk, eller? ;-)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Haha! Du måtte ha bilde med Daniel Fredheim Holm ja?? Hehehe... Så søt Daniel er=) Så du noen andre kjente på feiringen eller?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Spetakkel: Takk:) Smokken... Ja, han er det. Jeg har faktisk ikke tenkt over at han bruker smokken så mye, før du sa det nå, haha ;o) Huff.. Den dagen nærmer seg hvor man må begynne å tenke på avvenning også... ;o)
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 He he, ja min eldste var også smokkegal, men de er jo mye søtere uten ;-) Nå er det bare om natten (men må kutte det også snart :-S)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Sikle: heheh, JAAAA!!! Der står idolet mitt. Og den jeg elsker høyest har jeg i armene, naturlig å spørre om jeg kan få bilde av de da! ;o) Heheh Er jo ikke ofte man får møtt idolene sine (men, nå skal jeg ned til Ekebergsletta for å se Enga spille der da,hehe ) Kjente som hvem? ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Hehe, det er sant det. Når jeg ser på bilder (måtte gå inn på albumene og sjekke nå) så hadde han nesten ikke smokk i det hele tatt før etter han ble 2år. Før var det jo bare når han skulle sove *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå