ღhælgelainnღ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jenta mi er hjemme i dag pga. fikk høy feber i går og har fortsatt noe feber. Ikke noe matlyst, så jeg prøver å lure i henne litt drikke youghurt, vann ol. Sier til stadighet at hun har vondt i tenna sine? Dette har hun nevnt over flere dager. Hva kan det skyldes? Hun har siklet en god del i det siste, så jeg tenkte på om det kanskje var noen flere tenner på vei? Hun er 2 1/2 år og har allerede fått masse tenner.
**¤¤** Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei. Kanskje hun ikke har vondt i tenna, men bare sier det? Jeg har en gutt på samme alder som din datter. Han går hele tiden og sier at han har vondt i tennenne sine. Vi tok med han til tannlegen, men de han fant ingenting. Verken hull eller bakterie i tennenne eller tannkjøttet. Kanskje hun har noe tenner på vei som har ligget gjemt?
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Det kan vel være 2-årsjekslene hvis hun ikke har fått de. Ellers kan hun vel være litt øm overalt hvis hun har feber, og føler at det er vondt i tennene...?
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg får selv alltid vondt i kjeven når jeg har ørebetennelse. Kan det være det kanskje?
ღhælgelainnღ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Hun klaget litt i stad da hun skulle spise lompe med kaviar. Da sa hun at hun hadde vondt i tenna igjen. Det virker som om det er noe som ligger og sprenger og er på vei frem. Tror ikke det er noe med øret ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå